Erg mooi (bij elkaar)!
Mooi! witte dials goed gedaan met donkere wijzers en relief in de cijfers!
Moest even scrollen om te zien of ik het goeie topic wel heb… collectie op één foto, toch?
In ieder geval, al een tijd geen leuke Timex meer gescoord - dus prima moment voor een familiekiek
Kan (vintage) Timex zeker aanraden, breed aanbod en voor iedere freak wel iets speciaals…
Mooi Anthony. Vond het erg leuk om ze eens allemaal bij elkaar te kunnen bekijken.
Gaaf trio
Mooie Timex verzameling
Dankjewel - deze reeks vinden heeft best een tijdje gekost, soms ook wel even uit beeld… Maar als je ze dan af en toe even checkt merk je weer dat Timex vaak iets extra’s heeft -
zoals die vroege lcd’s, of Iron Man reeks. Ook indiglo en de combinatie horloge/fietscomputer blijf ik bijzonder vinden
De Mark 1, 2 en 3. Hetzelfde DNA maar echt andere horloges. Dank jullie wel heren
Tot de volgende GTG Vincent
Heel gaaf om je te concentreren op deze modellen! Zijn er nog Mark varianten of heb je ze allemaal?
Dit zijn gelukkig alle door Universal Genève gemaakte modellen voor de Italiaanse spoorwegen.
De Mark 1 is gemaakt van 1964 tot 1966, de Mark 2 van 1969 tot 1974 en de Mark 3 gedurende de jaren 1974 en 1975.
De Mark 1 en de Mark 3 zijn dus beperkt(er) geproduceerd, de Mark 2 is gedurende een langere periode geproduceerd en daarom over het algemeen nog wat beter beschikbaar. Kenmerkend zijn de prachtig geëmailleerde wijzerplaten van de Mark 1 en 2. De Mark 3 daarentegen is vrij zeldzaam.
Heerlijk stukje geschiedenis en leuk dat je ze allemaal hebt dan!
Dat zijn inderdaad echte eyecatchers. Koesteren zou ik zeggen!
Ook ik kan je niet helpen, maar wat @Bauhaus roept resoneert wel.
Klassieke Breguet modellen altijd goed.
Dat is het ook. Niet doen. Da’s niks voor jou, je smaak kennende.
De meeste mensen vinden dat.
Zo zei ik ooit tegen een millennial dat de Happy Mondays toch niet zo oud waren, waarop ik zachtjes uitgelachen werd nadat ze OK Boomer mompelden.
Mooie set!
wat gaaf! mooi om ze bij elkaar te zien, goed gedaan!!
Neo vintage is dit
Samen
Wel goed excuus om hier alvast mijn NA te showen voordat ik binnenkort weer een afbeelding schiet van de hele collectie
Wow!
Dank je! Ik ben er zelf ook erg blij mee
Wat een leuke reactie, dank je wel
Een unieke set, ik draag ze veel en met plezier!
prachtige klok blijft het.