Jouw collectie op één foto deel XI

Welcome to the family.

42 likes

Heerlijk zeg, maar die hulk is nu een beetje overbodig natuurlijk :innocent:

1 like

Is dat een hint… :joy:
Hulk was mijn eerste, ik koop liever bij misschien nog een GMT

2 likes

Wowww prachtige moderne set zeg!!!

1 like

groepsfoto

64 likes

Omega Specialties CK 859 :heart_eyes::heart:

bevalt hier ook erg goed, prima case!

1 like

@GMTplus1
En het lekkere van deze is dat er maar 3 in passen. Helpt weer tegen de drang om horloges te kopen😜

1 like

Nope, heeft bij mij niet geholpen… :roll_eyes:.

1 like

Oef prachtig! En de PO op oranje rubber is een top idee :+1::smile:

1 like

Ja zo’n Zealande is best mooi, oranje was een gokje, maar ik had toen ik hem kocht zoiets van zwart is ook maar zo zwart er moet een beetje kleur bij.

1 like

Een mooi doosje voor een prachtige collectie. @Jeetje

Tof :+1:

Whoooow :star_struck:

2 likes

Thanks👊 @pasd

@JohnnyBravo Heerlijke collectie!

1 like

Bedankt mannen! :cowboy_hat_face:

1 like

Update - Update …

De notabene nieuw aangekochte GS Pink Snowflake heeft het helaas niet lang volgehouden …. Deels omdat het een 2nd choice was toen de Shunbun uitverkocht was bij vW in Den Haag …

Thnx to @Meistersinger weer setje van 3 Zeniths in de collectie, kom toch telkens weer bij dit vriendelijke understated merk uit. Wel vaak bij de 42mm ipv 38mm varianten ivm 20cm platte pols

Tja “Open heart” is niet ieders “kopje thee” maar ik ben er blij mee en zoals Tim in zijn review zegt: 80+% van een tourbillon voor 10% van de prijs"

67 likes

Prachtige collectie Arthur, kwart slag gedraaid nog mooier :wink:. Heerlijke rijtje Staudt en Zenith. De FC Flyback ook een gave keus. (ik heb hem ook gehad, de mooiste FC in mijn ogen)

zo waar en mooi gezegd!

2 likes

Zo dan :wink:

44 likes

Ik mis mijn ex zenith wel wat :slight_smile: hopelijk hou jij hem langer in collectie!

2 likes

Heel gaaf!

Het vraagt wel om een nieuwe avatar :wink:

1 like