Heel gaaf!
Het vraagt wel om een nieuwe avatar
Heel gaaf!
Het vraagt wel om een nieuwe avatar
Normaal ook niet het mijne, maar deze Zenith is helemaal top! Veel draagplezier gewenst!
Klopt & DONE
Zeker, kom toch telkens weer uit bij “geklede chronograven”. In die categorie blinkt Zenith echt wel uit. Nu wel teveel horloges en te veel chhrono. Wil terug naar 10 max in “5 om 5” balans … zo blijven we bezig
Dat is een tof RLCtje
Eigenzinnige en mooie collectie Arthur
Smaakvol, met name de Staudts
Thnx
Blijft gaaf zo’n Endurance Pro
Is ook een heel fijn horloge,
Stoer en comfortabel
Leuke oris, nog altijd de topper
Welke van de twee?
Je eerste natuurlijk, maar die “nieuwe” ook
Golden Ellipse! Heel vet. Welke zou je voor gaan? 3738 of 5738, and dan welk metaal?
leuke gevarieerde collectie, die Citizen rechts boven is ook tof is dat een titanium?
Ja inderdaad, titanium met saffierglas en radio controlled.
Mooie verzameling. De kroon geeft inderdaad een basis voor een collectie danwel het concept van horloges verzamelen.
De horloges die je hebt zijn allemaal goed draagbaar zonder zorgen. Dat is met een PP/AP/AL&S/VC wel echt anders. Is dat een probleem?
Zo niet, dan denk ik dat een horloge van 1 van die merken, op een band, een hele dimensie zou toevoegen. Om de stap niet te groot te maken, hoe klinkt een Worldtimer? Die zijn nog best wel sportief.
P.S. Die Ebel is gaaf man, goed bezig. Echt een klassieker.
Haha geen idee. Voor mij geelgoud met de blauwe plaat. Het gebrekkige aanbod en de prijs weerhouden mij momenteel. Idealiter de versie met microrotor, maar daar hangt meteen een ander prijskaartje aan. Handwinder is te overzien, maar nog steeds lastig… vrijwel geen full sets in degelijke staat te vinden. Een man kan dromen toch?
In de tussentijd ben ik erg warm aan het worden voor JLC.