OK. Ik heb weleens gelezen dat de PP Golden Ellipse 3738 met de aanduiding ∞ SWISS ∞ platen hebben die nog wel eens problemen geven, maar de latere versies met alleen SWISS meer robuuste wijzerplaten hebben. Of dit feit of fabel is weet ik niet, maar ik zou dat zeker checken t.z.t.
Thanks! Goed om te weten.
Het is wel iets bijzonders hoor. Mijn docent heeft er eentje. Geelgoud met blauwe sigma plaat. Je bent wel aan de beurt als je een nieuw bandje nodig hebt lijkt me, gezien de wijze waarop deze met de kast verbonden is. Hij is klein en stylish (als we het hebben over de ouwetjes).
Hoe dan? Als je een horloge van zeven ruggen op het oog hebt pak je toch geen tweede keus omdat je toch maar iets wilt kopen? Ik had gewoon even besteld of verder gezocht.
Mooie Eterna trouwens, en die Zenith dress watch ook.
Ben gaan kijken voot beide horloges. … pink Snowflake geen tweede keus als in minder, maar gewoon ander horloge. Vind de vorm van de kast mooier …. De mogelijkheid om de GS in te ruilen op EP Open Heart was goede timing. De Shunnun komt nog wel …
Ja, die NA is echt wel mooi.
Klein shot van de laatste stand van de basis collectie. Heb een Rolex Master GMT 16700 toegevoegd aan de rest van zn Pepsi neefjes
Ghehe.
Dat blijft toch een indrukwekkende set zo! Binnenkort weer een biertje doen?
Prachtig en mooi gevarieerd. U heeft smaak
duly noted, GS is ook blijvend
Mooie toevoeging en indrukwekkende collectie
Dat is altijd goed!
Lekker Brate !!! Das een lekker setje…
Thanks brate! We zijn nog niet op jouw level
Qua rolex zijn we op hetzelfde level man
Denk wel dat mijn vrouw beter is
Laten we maar daar niet over beginnen
Ok ok andere x dan