Hele dikke collectie! Jaloers
nondeju
Man o man, zelfs een hondje stopt met kweilen
Prachtige Omega’s
Inderdaad bijna allemaal. Ik vind een Meistersinger voor af en toe leuk. Ik vind ze eigenlijk altijd leuk, maar met andere merken ook in de collectie bleven ze te veel liggen. Door er minder te hebben draag ik die nu vaker, alhoewel het vele weken geleden is dat ik een MS droeg
Dank
ook @Mauss08
@Pandemo
@pasd
@Jack-Flash
In de basis uitstekend
Indrukwekkend.
U heeft een Omega winkel?
Mooie Omega’s maar wel wat weinig diversiteit tussen de modellen als dit de volledige collectie zou zijn. Maar dit is waarschijnlijk alleen het Omega deel van de collectie of niet? Nieuwe FOIS zou ook niet misstaan tussen het Speedmaster geweld
Hahaha. Was het maar zo, de hele dag over horloges ouwehoeren Maar helaas, niet te koop
Speedmaster, Seamaster, Globemaster, CK859, AquaTerra, Chronoscope, toch best wat van de Omegasmaakjes.
En smaak in horloges gaat ook gepaard met draagbaarheid, althans bij mij. Prachtige horloges die ik om de één of andere reden niet draag, verlaten op een gegeven moment de collectie. Dat wat overblijft gaat dan een bepaalde kant uit en bij Omega (wat op afstand het grootste merk is binnen mijn horloges) kom ik hier op uit.
Te weinig divers en te duur
PO is zeker heel gaaf, maar ik vond hem net iets te dik. Daar loop ik bij de SMP ook een beetje tegenaan, maar die valt me net iets beter. De eerste generatie PO laat ik nog wel eens terugkomen
Blijf dit echt een schitterend kanon vinden.
ik ook
Mooie focus op vintage seiko man. Verzamelingen met een focus zijn altijd leuk om te zien. Ze ademen passie en kennis. Zijn alle CWC vertrokken?
Nee, ik heb er nog 1 de G10 tritium issued uit 2005.
Thanks for your kind words!
Dit is de “stay or go” collectie. Plus mijn vintage seiko duikers collectie 7548-700x modellen.
Daar zit wel wat tussen… Heel mooi! Zelf een favoriet of komen ze allemaal aan bod?
Buiten de Snoopy en Rising Sun komen ze allemaal zo’n beetje evenveel aan bod.
De favorieten zijn de groene Tokyo, de Globemaster en CK859