Jouw collectie op één foto deel XI

Valt tegen in het echt hoor, De blauwe (nee elke) Tokyo heeft voor mij veel meer wauw-factor dan de Snoopy. Alleen dat hij op zijn raketje gaat is leuk, maar ook niet veel meer dan een leuke gimmick.

3 likes

Waanzin!

Erg mooie collectie.

1 like

Eigenlijk is het best simpel. Wat geen draagtijd krijgt vanwege te veel overlap met een mooier horloge gaat weg.

Ingewikkelder is om dat op voorhand aan te zien komen. :smile:

Niks is heilig! :face_with_peeking_eye:

tenor

Maar realistisch gezien heb ik daar niet op korte termijn het geld voor (over). En dan nog weet ik niet of ik het aan één horloge zou besteden.

:ok_hand:t2:

8 likes

Mooie collectie Omega’s! Erg indrukwekkend! :+1:
En links bovenin nog een kleine vintage gespot voor de oplettende kijker! :face_with_monocle:

1 like

Waanzinnig mooie collectie, voor mij de groene tokyo en de ck aub! :sunglasses:

2 likes

Daar bestaan oplossingen voor

13 likes

:joy: Heel herkenbaar

2 likes

Indrukwekkend!
Die sector dial is ook fraai :ok_hand: zit er nog wat diepte in die plaat (applied indexen oid?) of is deze heel vlak?

1 like

Ik pick hem dan wel op bij je voor een low ball pricing binnenkort als je hm niets vindt :crazy_face:

1 like

Wat een collectie!

Is dat een Sbcm023 die daar tussen ligt?

Ook 2 van mijn favorieten

Nee, geen applied indices . De enige diepte die wordt gecreëerd is de illusie door de concentrische cirkels . En de small seconds ligt iets verdiept.

Een heuse Jumbo :wink:

13 likes

Heel erg mooi!

1 like

Ja een full set heb ik kunnen kopen voor een mooie prijs.

9 likes

Wow! Nice! Waar heb je deze kunnen bemachtigen? Ik zie alleen al een hele tijd die te dure op ebay :slight_smile: .

2 likes

Tja dat heb ik in jaren bijelkaar gebracht. Dat is niet van 1 week.
Goed opletten, goede zoekopdrachten formuleren. Veel op internet speuren. En een flinke dosis geluk.

2 likes

Vandaag is het uit de kast-kom-dag, wij maken er maar uit-de-kluis-kom-dag van.

Over de jaren is er eea veranderd, dus voor ik ze weer wegbracht even een update.

Enige horloges mogen weg, dus als er genoeg animo voor is zet ik die conform het forum in het blauwe.

92 likes

Schitterende collectie :ok_hand:t3:

1 like

Wow :star_struck:

1 like

Enig puntje van kritiek dat ik kan geven, is het bandje op de Rolex rechtsonder.

Alle gekheid op een stokje, wat een heerlijke set!

Snap ik, maar een 2tone gevouwen band uit 53 voor een erg vroege Turnograph groeit niet aan de bomen jammer genoeg.

2 likes