Jouw collectie op één foto deel XI

Oh joh, alsof @rjbroer een foto deelt! Wel gaaf! Was dit de bedoeling of gaat er nog één weg? Verhaal van de Reduced ken ik, die gaat tegelijk met je vrouw. Zou dan een witte naast de tritium niet meer ‘logisch’ zijn?

1 like

Dan moet @Petteflet nog eventjes zijn best doen, koffer van RJB;

37 likes

Die ST’s en de tintin blijven leuk om te zien, daar heb je geen loupe voor nodig om het verschil te zien. Ik had die moeten kopen toen het nog wat betaalbaar was. Te laat begonnen :man_shrugging::blush:

2 likes

Ik weet het. Maar het begin is er.

2 likes

Ik wil deze pelicase in de kleinste variant gaan kopen, nu zie ik dat deze inlay geen plukschuim heeft, maar een wat stevigere samenstelling. Heeft iemand enig idee waar je deze kan krijgen voor ook de kleine varianten?

Ik heb eentje van fratello voor 10 stuks. Via hun webshop besteld. Super kwaliteit. Je hebt per horlogeplek een stuggere “schuim” en een zachtere “schuim”, ze liggen boven elkaar op foto’s waardoor je ze niet ziet. Ik doe alles rond de stuggere en de zachte zit eronder als extra bescherming.

2 likes

@Brick de panarai vibes verdwenen toen ik laatst mijn 20j oude TW steel omdeed. Mastodonten gaan me niet af met mijn polsen!

2 likes

Ga dan toch maar eens praten met @tompj want die heeft de perfecte maat panerai’s :joy:

1 like

Jup. 44mm schoon aan de haak. Gaat heel goed op mijn bescheiden pols.

Maar ik heb er twee, dus deze mag gaan…

13 likes

Hier op het forum een praktisch nieuwe gekocht voor 2850,-.
Paar jaar gedragen en voor €15k verkocht :face_with_peeking_eye:

21 likes

49 likes

Gave Breitling :+1:t3:

1 like

Krijg jij hier je percentje bij @tompj als je voor hem verkoopt :joy:

2 likes

Zeer mooie foto’s! Je zou haast zeggen dat ze op je pols gefotoshopt zitten :wink:

1 like

In dat geval zou ik ook nog een Daytona en Day-Date hebben :rofl:

2 likes

die zijn er niet; enkel als plukschuim passend voor de kleinere varianten. Sommige Peli’s zijn specifiek als horlogekoffer ontworpen met een andere inlay. Plukschuim is prima maar dan mis je wellicht de specifieke kussens.
edit: vraag me af of dit een Pelicase is eigenlijk? :thinking:

1 like

Ja het liep een beetje zo… Omdat m’n tritium Speedy een defect had en ik geen tijd had voor een reparatie, had ik de 1861 er maar bij gekocht. :sweat_smile: Maar achteraf is het idd wel een beetje ‘dubbel’. Dus waarschijnlijk gaat die 1861 eind dit jaar nog wel weg hoor.
Een FOIS of andere Speedy is ook leuk. Of nog liever; een ST1 of 2, of een TinTin, alleen zijn die allemaal zo duur (geworden). Ik vind zo’n Speedy rond de 4k dan beter recht doen.

3 likes

Grote speler!

Daar volg ik je volledig. Tritium Speedy of een exotische, dat is wat ik nog wel wil. Maar de bedragen zijn me te gortig.

3 likes

Bedankt. Mijn vrouw ziet dat anders. :smiling_face_with_tear:

1 like

Prachtig.
Mooie bandjes ook zeg!

1 like