Ik ben er nagenoeg zeker van, is een samenwerking tussen fratello en peli, kun je normaal via de webshop bestellen.
Heb inderdaad even op de site gekeken bij fratello, Allemaal uitverkocht op alleen de grijze na.
Wel een behoorlijk prijsverschil! Voor alleen het hardere schuim en reclame bijna 3x zo duur ivm de standaard peli met plukschuim
Lekker!
Verkoop je ook cursussen?
Zo werkt het in het leven.
On topic: ik wou gewoon een outofthebox goede oplossing. Zijn geld waard geweest. En niet meer continu die dure lederen rolls/box die dan te klein zijn/worden of beu komen.
Hehe.
Zo was gewoon de markt. Gekocht in 2015 of 2016 toen het niks ‘bijzonders’ was, verkocht in 2022 op de piek van de markt
De huidige stand. In de afgelopen maanden is de Submariner 14060m vervangen door een 16610, is mijn Chopard Alpine Eagle verkocht en is er een Panerai bijgekomen.
Eeuwig zonde van de Chopard, maar zo heb je een zeer smaakvol setje!
Tja, soms wil je een keer wat anders. Het scheelt dat het geen limited edition is dus mocht ik nog een keer spijt krijgen van de verkoop dan heb je ook vrij gemakkelijk weer een nieuwe.
Geen wijzigingen, maar het is alweer even geleden dat ik hier postte.
Op termijn een Tank erbij en dan redden we het wel tot 2025.
Gelukkig is daar ook nog de periode ná 2025
Wel op ladder!
Goeie keuze. Hoewel ik in november de mijne eens op leder zal zwieren.
Ben benieuwd! In mijn fantasie is een crèmetint (als in midden van de plaat) ook altijd een mooie match, i.p.v. bruin.
Ja, maar zo’n bandje is dan eerder voor voorjaar/zomer. En die periode wil je hem op de ladder.
Zelf denk ik soms richting een zwart lederen bandje.
Die staat ook boven aan mijn lijst nu, denk alleen wel dat er 1 a 2 voor de deur uit gaan
Oeioeioei, die cappuccino blijft ook aan me trekken zeg.
Het vervelende is alleen dat dat niet de enige is.
Het is cappuccino seizoen…
Of anders moet je het laten afhangen van waarop je eerst een goeie deal tegenkomt.