Jouw collectie op één foto deel XI

Die ds1 altijd leuk gevonden.

Tijdloos setje zo.

3 likes

Ja via Olfert ( D. ) gekocht…toen nieuw…een automaat en chronometer voor €440 !

Dit ; Het Grote incoming topic. Deel VI - 3657 van Roger_R

Ja, je zag ze een paar jaar terug best regelmatig. Tis een mooi ding imho.

2 likes

Yes, we hebben er nog een paar in onze shop (de grotere niet meer geloof ik). Ze komen in de toekomst wel terug.

3 likes

We importeren ze uit de UK, dus het is een heel gedoe met BTW en verschepen en de marges zijn echt heel laag. Dus die 3x mark-up zit iig niet in onze marge :wink:

3 likes

35 likes

Mooi die Prince met linen dial. Underrated beauty wat mij betreft :slight_smile:

Tank (welk model/maat) is altijd goed. Wat zit er op de schopstoel?

2 likes

De santos en de seamaster. Maar ik heb echt onrust op dit moment, er gaat zoveel door mijn hoofd qua opties. Moderne groene sub, tank of die 2 verkopen en het geld er uittrekken. En er even niets voor in de plaats terug laten komen. Omdat ik mijn collectie af en toe te groot vind op dit moment

1 like

Via ome Ali een nieuw opbergmapje in gebruik genomen. Altijd een goed moment om een tussentijdse balans op te maken. Zie ik daar nu een lege plekje?? :face_with_peeking_eye:

29 likes

Prachtige NA. Fan van dit model Oris.

1 like

ik had eerder een 44 mm exemplaar maar dat was te groot voor een bescheiden man als ik :wink:

1 like

Logische afwegingen. Groene sub vind ik, gezien je reeds aanwezige Explorer II en SD, wat overbodig. De Seamaster eruit kan ik inkomen. Met de Santos geen klik dus? Lees er hier vaak erg positieve verhalen over, maar blijft uiteindelijk ook redelijk sportief op staal. Dat heb je al veel. Wellicht dat een tank (echte bandenslet ook) een andere niche kan innemen die nu nog niet vervuld is in je collectie. Paar dingen eruit gooien en dan niks/minder (dus in jouw geval bv alleen een tank) terugkopen is geen slecht idee. Dan kan je even lekker experimenteren met allerlei bandjes en kijken of je toch iets mist/ergens behoefte aan hebt. Maar complete rust gaat er toch nooit komen :wink:

@Goldrush de 76213-0019 is zeker een erg mooi en ondergewaardeerd horloge.

In dit topic staan veel mooie foto’s ooit gemaakt door @Racerke

Hier ; Tudor Prince Only

2 likes

Yes ik heb zelf ook een 76213 :wink: De mijne is bijna exact hetzelfde als die van jou, echter heb ik er een met een champagne kleurige plaat. :slight_smile:

Future classic!

15 likes

Foto van Racerke

15 likes

Lekker ruimen dan, niets wat je niet zo terug kan kopen.

Zelf niet zo’n fan van sd, die zou ik zelf offeren voor een sd4k/124060.

Groene subs vervelen imho te snel. Nooit gehad maar was t met passen niet voor mij.

1 like

Bedankt voor de reactie, dat begrijp ik ook! En er wat aan verdienen is ook niet verkeerd natuurlijk, er moet wel brood op de tafel komen haha😉 is dan bijvoorbeeld zon harde schuim inlay ook los te kopen/bestellen? Of kan dat alleen in combinatie met de case…

5513 erbij, dus update

74 likes

Alle vier fantastisch, maar van dit kwartet is die witte DD mijn favoriet. :ok_hand:

1 like

Doe mij die DD maar :heart_eyes: