Jouw collectie op één foto deel XI

Stuk voor stuk smullen dit

GMT :love_you_gesture:

Toch even een update met de NA Cartier :drooling_face:

Ik sta open voor kruisjes en suggesties :wink:

Mint groene 41mm DJ komt er wel sowieso nog bij!

67 likes

Heul lekker setje dit zo zeg. Uitgespeeld nu? :smirk:

Hoeft eigenlijk niet echt iets bij.

5 likes

afbeelding

11 likes

Die deep sea exit voor een beter formaat rolex.

3 likes

Daar ga je, minder is beter :smiley:

5 likes

Heerlijk setje en de Nijntje past er lekker bij :slight_smile: Had em dit weekend weer om: blijft een topper!

28 likes

Ik kan mij er eigenlijk wel in vinden, maar rechts onderin is het horloge van mijn overleden vader. Misschien moet ik die ook gewoon buiten de collectie houden.

4 likes

Hij is echt heel bijzonder. Laatst zelfs visite die “niets met horloges hadden” die er over vielen.

1 like

Sorry, gewoon negeren dan :grimacing:

1 like

Vandaag een Cartier gepast in Amsterdam. Die van jou hadden ze niet in de winkel en is erg mooi. Ben aangenaam verrast door de Cartier.

9 likes

Tnx, in R’dam hebben ze hem wel dacht ik.

Bij de eerste keer omdoen had ik precies hetzelfde en dat resulteerde dan ook in deze NA haha.

1 like

Prachtig setje. Die Nomos en Sub zou zo een mooie 2 piece zijn :ok_hand:t2:

1 like

Emotionele waarde maakt hem onbetaalbaar, ookal draag je hem maar eens per jaar. Overigens niks mis met een oude Seiko quartz Chronograph. Niet alles hoeft duur en hoogstaand te zijn :sunglasses: Fris bandje erop kan ook wonderen doen!

Wb de collectie is bovenstaand advies ook dat van mij. Wellicht een strakke DD? (WG of GG afhankelijk van je smaak)

9 likes

En

Snap ik wel, maar gezien mijn beroep (duiker) is dit toch een speciaaltje voor mij. Helemaal, omdat hij ook mee geweest is tijdens het werk.

5 likes

Dit is wel echt schitterend hoor :ok_hand:t3:

5 likes

Dan mag de IWC ook blijven :grinning:

Mooie 6 piece met de DJ nog. Mocht je de Seiko buiten de collectie houden zou ik zelf de Breitling wel houden uiteraard. Succes.

5 likes

Ah, kijk. Dan heb ik natuurlijk niks gezegd :sweat_smile:. Als dat horloge érgens thuishoort, is het natuurlijk om de pols van een duiker.

Dank! Ondanks alle ‘heavy hitters’ in de collectie haal ik toch ook juist veel plezier uit dit vintage pareltje. Dus je moet die van jou ook zeker gewoon tot de collectie rekenen :slight_smile:

2 likes