Mooie collectie. De Mido en de Maurice Lacroix zouden wat mij betreft minder toevoegen en bij mij geen draagtijd krijgen. De IWC Aquatimer heeft een vergelijkbare vibe/look als de de Maurice Lacroix. De Mido vind ik te druk en te speels. Het speelse brengt de Rijcke &Co ook al op een hele gave manier.
Wauw, 4 prachtige horloges!
Ftfy
Proficiat. Beetje Rolex heavy maar daar hou ik wel van in het geval van vintage
Is n Fase.
Die 5513 is mijn grail wat een beauty zeg
Staat je goed, prachtige klassieker.
Nogmaals gefeliciteerd Sander! Je hebt nu echt een prachtige collectie en ik zou helemaal niks verkopen. Je hebt alles secuur overwogen en nu eerst maar eens van genieten, verkopen kan altijd nog🙂
Hell no!! Hij is beroepsduiker en daar hoort dit horloge bij! Dit is de beste technishe duiker die Rolex momenteel heeft en dan doel ik niet op de Ti want ik weet dat het horkoge 11k diep kan en totaal niet draagbaar is…daarin tegen draagt de JC heerlijk want heb hem zelf ook en kan het dus beamen
@Ruud het formaat van de JC is perfect👌
@Sand Keep up the good work buddy👊
Graag gedaan maat🫶
Gruwelijke foto😍
Nog maar een leuke foto van mijn bescheiden collectie, een duiker en een sports/ field watch.
Meer heb ik niet nodig
Heerlijk duo
Erg mooi duo (en met de Mido trio). Doet me weer twijfelen…
waar twijfel je aan?
Om misschien ook eens zo’n prachtige IWC of GS aan te schaffen. Erg mooi zeg.
ja, kan ik iedereen aanraden
Niet bij ons in elk geval. We krijgen ze zo compleet geleverd.
Ik heb een Fratello/Peli voor 3 stuks. Bevalt super. De zachtere inserts zijn een must. Meer heb ik thuis niet nodig, de rest ligt extern en daarvoor is een Peli te groot…