Jouw collectie op één foto deel XI

Ze staan weer op wintertijd.

49 likes

Lekker kwintet Andre :+1:t2:

1 like

Het kan snel gaan ineens, maar met de komst van de DJ afgelopen weekend ben ik voorlopig eigenlijk wel klaar! (NA topic volgt nog)

Horloge van mijn vader heeft ondertussen een eigen plekje gekregen bij zijn foto. Moet er alleen nog een mooie standaard oid voor vinden.

85 likes

Geweldig.

1 like

Wat een heerlijke collectie Sander :ok_hand:

1 like

Dank mannen :pray:

2 likes

Heel mooi!

1 like

Dikke collectie

1 like

Vroeger was alles beater.

43 likes

11 likes

Wat voor GS is dat rechtsboven?

Lekker eigenzinnig

1 like

Een fantastische, eigenwijze collectie met een eigen smoel. En staal. Top!

1 like

Dat groene rubber op de Ranger staat tof Andre :ok_hand:

1 like

Echt een zeer fraaie collectie. Die VC is ook echt tof. Die Maurice Lacroix is een beetje een left-fielder.

1 like

Dank je, ik vind hem ook erg gaaf op de Ranger staan!

1 like

De 4420-9000 uit 1967. Hiermee introduceerde GS hun ‘grammar of design’: Hoe een GS er voortaan uit moest zien. Strakke scherpe lijnen als in edelstenen.

1 like

Dit zijn de serieuzere jongens in de collectie. Met omcirkeld de horloges waar ik aan twijfel.
Een mooie Reverso zou ik er dan weer bij willen.

De Junghans draag ik overigens nauwelijks, maar vind ik toch te leuk om weg te doen. De Seiko is vooral voor het zwembad/de zee.

37 likes

Prachtige collectie. :heart_eyes: :ok_hand:

2 likes

Ik zou ook eerder naar de Speedmasters grijpen de omcirkelde stukken. Weg ermee dus! :+1:

Een Reverso is zeker mooi en een casual dresswatch kan er altijd wel bij. Welke heb je in gedachten? De blauwe tribute zou ik niet doen, aangezien je al de 2 blauwe Zeniths hebt. De groene of de witte bv? Of eerder een Classic small seconds (duoface)?

Fotootje voor de sfeer :blush:

10 likes