Jouw collectie op één foto deel XI

Coronet Time staat misschien open voor een ruildeal. Had vorige keer tamelijk wat Panerai.

1 like

Ik wil eigenlijk geen Duoface. Hoe dunner hoe beter. De Tribute heeft wel de ideale maat. En die blauwe…inderdaad, kleur zit heel dicht op de Zenith. Ik denk dus wit. Groen…ik weet niet. Bang dat dat gaat vervelen.

1 like

Snap ik. De witte dan maar dan :wink:

11 likes

Ik heb ook zo’n kleurtjes fase gehad om zo wat meer variatie aan te brengen, maar uiteindelijk zijn ze allemaal weer vertrokken op korte termijn.

Naast wild blauwe en deze recente NA houd ik me ook in qua kleuren en dat bevalt prima.

22 likes

Merci :pray:

1 like

Junghans en beide panerai eruit en de explorer houden (waarom? Daarom!). In de plaats een cartier of idd een andere JLC.

Ik hoef helemaal geen Cartier…

2 likes

Explorer komt toch wel terug…

Cartier heb ik ook niets mee. Die witte speedy is tof.

1 like

Wordt het niet eens tijd voor een Lange? :slightly_smiling_face:

1 like

Dat is duidelijk! Daarom dat ik geen panerai overneem maar een cartier overweeg, not.

Ik kan je niet volgen geloof ik.

Een tijd geleden suggereerden meerdere leden dat ik een panerai kon overnemen van jou omdat onze collecties zo nog meer op elkaar zouden lijken.

Panerai’s zijn veel te groot voor mij dus dat terzijde wat betreft mijn eigen collectie; jij zit meer op het JLC (reverso) verhaal maar een bruin/bronzen cartier santos zou (voor mij) zeker niet mis staan in deze collectie. Tis aan jou he @tompj :wink:

2 likes

Aha.

Panerai is inderdaad een beetje vreemde eend in de bijt in mijn verzameling. Maar ze horen natuurlijk wat groter te zijn. En ik houd van die cushion case. Maar als ze voor jou too much zijn kan ik dat begrijpen.

1 like

Die luminors zijn t tofst imho.

1 like

Pas op zo een pan submersible vind ik onwijs gaaf maar ik ben bang mij zelf verdrinken met zo een spel rond de pols !

Wat betreft het topic: het is altijd leuk om anderen hun ideeën te aanhoren omdat je (we) soms in tunnelvisie zitten. Maar jij zit al te lang in de hobby om je daardoor te laten misleiden!

Geef nou toe, ook al heb je niet veel met een cartier; deze plaat brengt toch geen verveling?

Of jouw brood:

Kleur is wel gevaarlijk op lange termijn voor sommigen.

9 likes

Of gewoon deze. Toegegeven, die nieuwe witte is nog mooier, maar de prijs is er niet naast.

12 likes

Deze mag er zeker ook wel zijn! Ik ken een collega die deze classic heeft in Large, prachtig stuk :ok_hand:

Wij kennen elkander niet persoonlijk, maar ik adviseer na een aantal jaar forum de Explorer te houden, de Panerais er (inderdaad) uit te gooien en ter afronding een JLC te scoren. Een Reverso Large, of een MUT Moon.

5 likes

Prachtige en veelzijdig collectie.

Mbt je twijfel gevallen.

• Die ex1 snap ik an sich niet, behoudens dat die te groot is :grin:
  • Die Pams snap ik dan weer volledig.

Als je dan toch een reverso overweegt wil ik je wel even opweg helpen. Mooier dan een gouden met donkere (grijs of zwarte) wijzerplaat gaat het niet worden. Dus die zou je imho het beste kunnen overwegen :sweat_smile::sunglasses:

4 likes

Daar moest wel een plaatje bij !

Met dank aan Monochrome watches!

23 likes