Oef die foto bewaar ik even @Brick @illewoare
Vind de Explorer I juist de perfecte Rolex voor jouw collectie. Alledaagse draagbaarheid in een stijlvol en elegant jasje. Vind iig een Panerai ook wel mooie diversiteit toevoegen. Zou een Panerai houden en de andere omwisselen voor een Reverso.
Hele mooie collectie. Die witte speedy is echt een dijk van een horloge. De Explorer is ook te gek, als ik ooit een Rolex zou kopen zou dat hem worden. Echt een prachtig ding.
Mijn Seiko collectie. Ik zoek nog een mooie blauwe bullhead. Als iemand iets weet dan hoor ik graag!
Dank voor de tip! Dat lijkt te gaan werken.
Je kent me beter dan je denkt…
Al een tijdje aan het meevolgen maar recent pas de stap gezet om een account te maken.
Momenteel nog maar een beginnende collectie met een Seiko en een Tissot, maar toch aan het uitkijken om voor de 30ste verjaardag die gepasseerd is dit jaar mezelf een cadeautje te doen.
Keuze is wat moeilijk.
Ofwelnog diver van de beter klasse. Voorkeur gaat naar een Tudor BB58 in blauw, een omega seamaster 300m of een Oris 65 diver.
ofwel iets compleet anders, minder dagelijks draagbaar.
Oris big crown pointer x Cervo.
heb ze allemaal eens gepast op de omega na, dus zal oo kwat afhangen van wat 2dehands voorbij komt.
de huidige horloges:
Ik zou persoonlijk voor iets zwart of wit gaan. Je hebt al een duiker, iets net/sportief, nu nog iets karaktervols?
Of een chrono?
Wat mag het kosten?
Welkom bij je nieuwe verslaving.
Effectief heb je zo een prima allround collectie.
Tudor BB58, omega, of Oris 65 duwt alleen je seiko eruit denk ik. De pointer date wellicht je Tissot.
Misschien een chrono voor ernaast?
Deze 2 horloges zijn mijn “collectie” .
De rest ligt al ingepakt in de horlogedozen, klaar om een evt nieuwe eigenaars te zoeken. Dus die beschouw ik niet meer als onderdeel van de collectie.
Mooie collectie al Cedric!
Denk dat iets met een zwarte plaat ook wel mooi erbij staat.
Duiker met bezel heb je al.
Of een Grand Seiko
Die is verkocht met volgens mij
top, dit is genieten
Zeer indrukwekkende kleurcombinatie!
Prachtig Erik en een begrijpelijke voorkeur
Bedankt!
Ben niet de allergrootste chrono fan om eerlijk te zijn.
Nu de Tissot switch ik wel naar metalen band in de zomer. en the Seiko is zowat de daily.
Maar een railmaster of seamaster aqua terra zou ook zeker in aanmerking komen, enkel zijn die boven budget.
Budget liefst rond de 2k, maar rond de 3k is mogelijk.
Wat suggesties
En met het budget dat over is kun je nog die Hamilton Kakhi oppikken voor €400 in het blauwe gedeelte.
Twee is ook zat Maurice zijn beide tof maar wel een klein beetje hetzelfde.
Eentje omruilen voor een duiker ? Of ben je daar niet zo van.
CWC houden hoor