Die Essence 39 laatst in het echt kunnen aanschouwen met de zalmkleurige meteoriet wijzerplaat:
Gruwelijk lekker horloge.
Die Essence 39 laatst in het echt kunnen aanschouwen met de zalmkleurige meteoriet wijzerplaat:
Gruwelijk lekker horloge.
Die nieuwe longines conquest?
Begrijpelijk Jos
Lekkere collectie zeg
Nice! Ik zou ze allemaal willen dragen, op de Breitling na.
Echt een leipe collectie
Lekker hoor. Die witte speedy is ook echt wel leuk… maar die speedy tuesday
Superset zo hoor.
Super collectie, geniet ervan!
Mooie set en die Breitling is juist de leuke unusual suspect in de set! Mag nog wel iets bij van een kleiner merk als Zenith…
Mooi man
Heel mooi! Die Speedy is een goeie aanvulling
Enkel de Yachtmaster zegt me weinig. Die zou ik eruit durven gooien voor iets wat meer onderscheidender. Een Zenith Defy, Grand Seiko Night Birch, IWC Ingenieur of iets in die regionen. Maar dan ben je je two tone wel kwijt natuurlijk.
Anyway, genieten maar van die nieuwe aanwinst!
Die Vario hou ik omdat ik op z`n minst één automaat in mijn collectie wil houden.
En heel misschien komt er volgend jaar als ik 50 wordt een CWC duiker ( Quartz ) bij. Die ga ik dan evt samen met mijn vrouw bij CWC/Silvermans in London halen ( weekend tripje ) Maar dan is het voor mij wel klaar zo.
Nondeju!
Ik ben van plan om nog een keer iets aan te schaffen van Max 4-5k…
Omega seamaster vind ik heel gaaf:
Maar aan de andere kant zou ik ook wel iets unieks willen. (Longines zou moeten wijken voor de Ariadne ) Bijvoorbeeld:
Lijkt toch wel de leukste piste
Toch een onverwachte, maar zeer welkome, update in de vorm van een vintage Longines. Echt een leuk horloge en goed te matchen met diverse bandjes.
De BB54 mag wijken voor iets anders neutraals met een zwarte plaat. Iets Explorer-achtigs, maar geen Explorer. Categorie Railmaster zoals die van @illewoare zou tof zijn, maarja …
Ik blijf fan van jouw set Vincent.
Was jij niet in de markt voor een tank of een A385?