Beide nog op de radar, maar het kan soms verkeren.
Seiko is een 25 jaar oud afstudeercadeautje van mijn ouders, maar de gedachtengang volg ik
Die Tudor klopt voor mij eigenlijk als een bus, maar ik pak hem zo weinig. Ik denk dat ik gewoon een klassieke smaak heb. Misschien is een Longines Legend Diver wel een optie, bedenk ik me nu.
We gaan eens proberen of we terug kunnen naar een 2 piece (ok,ok, 3 piece met de cwc g10 voor het ruige werk). Voor 6 maanden lang. Als dat lukt, dan gaat al het overtollige er uit en komt er een speedmaster professional. Help me er aub aan te herinneren om erna uit te loggen . Hiermee gaan we het proberen:
Dit zijn ook de 2 horloges waaraan emotionele connectie hangt, dus er hoeft geen andere set binnen mijn collectie bedacht worden . Of toch, gewoon voor de fun?
Als ik een passende vervanger kan bedenken wel. Het gegeven dat een collectie per se een mix moet zijn, heb ik losgelaten. Hij zit me niet in de weg, maar de drang / gelegenheid om hem vaak genoeg te dragen mis ik
Zo werkt het bij bij niet, helaas. Al mijn horloges zijn in principe beaters, en als de kans op schade echt heel groot is draag ik mijn Casio.
Misschien dat ik een keer een nette duiker moet aanschaffen, een Longines Legend Diver of zo. Die zou kans maken om ook buiten het zwembad gedragen te worden.