Tank ipv die seiko rechtsonder zou voor de hand liggende upgrade zijn
Mooie longines
De tudor bb54 voegt imho wel wat sportiefs toe, zou zelf bang zijn dat de hele set wat te klassiek wordt met 2 dj, 1 tank en een longines.
Tank ipv die seiko rechtsonder zou voor de hand liggende upgrade zijn
Mooie longines
De tudor bb54 voegt imho wel wat sportiefs toe, zou zelf bang zijn dat de hele set wat te klassiek wordt met 2 dj, 1 tank en een longines.
Ik volg @Ruud wel. Die tank zou een leuke upgrade zijn, stond mooi op je pols.
Die BB54 past wel in het geheel. Wat misschien ook kan is BB54 vervangen door leuke Seiko duiker, dat geeft je budget om de tank upgrade te doen.
En dan moet je gewoon nog kiezen welke Rolex je laat gaan voor die A385.
Het leven kan toch zo eenvoudig zijn…
Dankjewel naamgenoot. Heb ik ook met jouw set!
Beide nog op de radar, maar het kan soms verkeren.
Seiko is een 25 jaar oud afstudeercadeautje van mijn ouders, maar de gedachtengang volg ik
Die Tudor klopt voor mij eigenlijk als een bus, maar ik pak hem zo weinig. Ik denk dat ik gewoon een klassieke smaak heb. Misschien is een Longines Legend Diver wel een optie, bedenk ik me nu.
Dat heb ik nou ook altijd bij anderen
Zeker!
Keeper idd.
Ok, try me, je mag €5k in mijn verzameling inpompen, wat zou je doen?
Mooie, maar die zal meer dan €5k kosten, en ligt niet zo goed op mijn pols. Tom mag er maandag wel zoeen gaan oppikken.
Qua prijs zou het lukken hoor, maar als hij niet lekker zit/valt, dan is het inderdaad geen optie.
We gaan eens proberen of we terug kunnen naar een 2 piece (ok,ok, 3 piece met de cwc g10 voor het ruige werk). Voor 6 maanden lang. Als dat lukt, dan gaat al het overtollige er uit en komt er een speedmaster professional. Help me er aub aan te herinneren om erna uit te loggen . Hiermee gaan we het proberen:
Dit zijn ook de 2 horloges waaraan emotionele connectie hangt, dus er hoeft geen andere set binnen mijn collectie bedacht worden . Of toch, gewoon voor de fun?
BTW: we zitten al aan dag 2
Prachtig Longines en de band maakt de set compleet
hou vol! mij is het ook gelukt met een 2-stuks-collectie en dat al 2 weken!
Ik ga je post moeten vlaggen Vincent. Hij is aanstootgevend en ongepast tov minderheden zoals AnOrdain
Maar effe serieus, je hoeft toch nooit naar 2 te gaan om aan die speedy te geraken.
Je kunt er toch nog wat meer overhouden. Maakt de oefening zoveel gemakkelijker.
BTW: alle dagen dat je de Doxa aanhad net voor de Sinn tellen ook mee.
Je gaat je enige duiker toch niet wegdoen
Als ik een passende vervanger kan bedenken wel. Het gegeven dat een collectie per se een mix moet zijn, heb ik losgelaten. Hij zit me niet in de weg, maar de drang / gelegenheid om hem vaak genoeg te dragen mis ik
Prachtig hoor!
ook de rest van je collectie.
Dit voelt een beetje als een AA meeting
Ik sta zoizo op de lijst om er eentje in 2028 te kopen. Dat lijkt me dan een goede timing om weer naar 4 te groeien toch?
Daar heb je ook wel gelijk in. Maar ergens maak ik ook mijn hoofd leeg op die manier. Hoop dat het dan extra rust geeft.
Ik heb op 1 november nog de tangente gedragen, dus dan is het weer vanaf 0 herbeginnen. Ik moet wel eerlijk met mezelf blijven natuurlijk
Er gaan me wel meerdere onliners blijven achtervolgen, maar deze is toch een van de betere
gelegenheid om hem vaak genoeg te dragen mis ik
Daarmee dat ik fan ben van “duiker = beater”.
Gelegenheden genoeg zo.