Erg gaaf! Zeer smaakvol ![]()
Mijn gedachtes gingen ook direct naar Cartier of iets anders wat de klassieke en dressy niche verder kan aanvullen. Een mooie must de Cartier in een kleurtje zou er goed tussen passen.
Erg gaaf! Zeer smaakvol ![]()
Mijn gedachtes gingen ook direct naar Cartier of iets anders wat de klassieke en dressy niche verder kan aanvullen. Een mooie must de Cartier in een kleurtje zou er goed tussen passen.
Goed zo! Ik heb net dezelfde houding ![]()
Leuk project. Ik ben benieuwd. Heb ook wel eens gedacht om die richting uit te gaan. Vooral dan op gebied van de g10.
Maar los daarvan. Schitterende collectie momenteel.
Ik ben militair dus alles aan cwc spreekt mij aan. Heb nu eentje van 2012 geleverd aan de Royal air force en de is van 1985 geleverd aan de Royal navy. Maar ook de divers vind ik cool ![]()
Leuke suggesties dankjewel! Beide zijn toevallig ook twee opties die op “ooit komt er nog een:” lijst staan ![]()
Allereerste dankjewel!
Leuke suggestie om te gaan voor een must met wat kleur. Ik heb laatst een 2405 millennium edition bekeken en ben daar toch wel een beetje verliefd op geworden. Zou leuk zijn om die ooit te bemachtigen en wat diverse kleuren banden voor te verzamelen!
Heel mooi, tijdloos! ![]()
een daydate 18xx.
OP > DJ > DD. Leuke serie. Bijvoorbeeld met een champagne wijzerplaat. Dan heb licht - mid - donker. Wel met fluted bezel, dan, gegeven de OP/DJ. Op een President. Dan heb je Oyster - Jubilee - President.
UG FS mkII (misschien wil @Colnago verkopen)
UG polerouter
Omega Connie
Breitling chronomat in fel kleur
Heel vet!!
Bedankt voor de leuke lijst met suggesties. Vooral de polerouter is er een die ik graag zou willen toevoegen ![]()
Is me al gevraagd. Die net niet.
Ik merk net dat je nog een chrono tekort komt.

Ik lust ze alle 4 ![]()
Merk ik weinig van anders, niet mijn kopje thee ![]()
Een echte dresser/moonphase dan?
Ook niet bepaald ![]()
Oef een basculante is ook echt prachtig, en absoluut een bandenslet! ![]()
Tja, cashen en andere hobby zoeken ![]()