Jouw collectie op één foto deel XI

Zag overlaatst zo’n gebruiktr tricolor revival op leer voor €4,7k

2 likes

Heb je een link of is die al weg?

vind het niet terug.

Kwam ik gisteren tegen toen ik een lupin zocht. Was bij een Duitse grijze dealer dacht ik.
Maar vind het niet direct terug.

Niet alle foto’s zijn even scherp helaas… Maar dit is de huidige collectie! Ik heb zelf al een aantal ideeën voor het lege vakje. Toch ben ik best benieuwd wat jullie een gave toevoeging aan mijn collectie zouden vinden.

43 likes

Catalogusprijs inderdaad, maar grijs of zgan bedoelde ik. De 385 is een stuk gemakkelijker en goedkoper te vinden dan :blush:

1 like

De Omega’s samen beginnen stilaan op een collectie te lijken! Ik heb ze eens samengelegd met de laatste nieuwe erbij, de Chronostop :blush:

Heerlijk merk, zeker vintage! En er is nog zoveel moois…

53 likes

Je zou er haast wel een bruine chronostop met originele bracelet moeten bij hebben Jasper :innocent:

Maar serieus toffe sub collectie

1 like

Een Tank Louis of een Reverso zou een hele mooie toevoeging zijn!

1 like

Dank! En eh, 1 Chronostop is voorlopig wel genoeg! :smile:

1 like

Een collectie update. Nou daar gaan we maar weer eens. De laatste was afgelopen maart. En opzich zijn er wel weer wat ontwikkelingen. Maar eerst even een kijkje wat de status van de collectie toen was.

Okej Okej, interessant.

Wat is er vertrokken?

Mijn black bay is gelukkig eindelijk vertrokken. Niet afgebeeld want hij lag toen al uit de rotatie. Heeft ontzettend land geduurd. Maar gelukkig heeft die een fijn nieuw thuis gevonden.

Staat er ook nog iets in het blauw?

Jah zeker, want dit is het jaar dat ik mijn teentje heb gedipt in het bad dat neo vintage Rolex heet. En man I love it. De formaatjes de charme. Maar dat heeft er wel voor gezorgd dat mijn smaak, die al aan het verschuiven was. Nog verder verschuift en dus mijn seamaster op de schop stoel heeft gezet. Wel afgebeeld maar wel uit rotatie en veilig in de kluis tot de volgende eigenaar zich meld.

Dan staat er nog eentje in het blauw, ook afgebeeld maar ook uit de rotatie en ook veilig in de kluis. Tot ook daar voor een nieuwe eigenaar zich meld. En dat is namelijk mijn santos. Die klik is weg en ik voel het niet meer.

Is er ook nog iets bij gekomen?

Jah 2 heel uiteenlopende horloge, namelijk een cwc uit 1985. En ik vind hem super cool, klein, no date, tritium en maar €300. Op de kop getikt op de rikketik een paar weken geleden. Weg gebracht voor een beurtje en hij is weer helemaal top. Op de foto te zien links onder in, de rechter van de 2.

En aan de andere kant een 16600 sea dweller. Die ik in augustus voorbij zag komen waar van ik dacht. Eens afspreken en we zien wel of het wat is. Nou je raad het wel. Die is mee naar huis gegaan en mijn meest gedragen horloge sindsdien.

Huh maar waar zijn je casio’s heen?

Nergens, heb nog altijd een f-91w en een square. Er was alleen niet genoeg ruimte in de doos voor op de foto. Wees gerust die gaan nergens heen.

Is er nog iets wat je wil als je straks de santos en seamaster verkocht hebt?

Jah zeker, maar ik ga even lekker geheimzinnig doen en dat nog niet vertellen. Wat ik wel kan vertellen is dat ik een collectie cwc’s wil opbouwen binnen mijn collectie. Want ik vind ze ontzettend cool. Maar daar gaat het budget wat de santos en seamaster opbrengen natuurlijk niet aan op.

Meestal sluit ik zo’n verhaal als dit af met de uitspraak dat ik nu wel hoop op rust. Maar ik zie nu wel in dat het hem voorlopig niet gaat worden. Er is onrust. PUNT.

Zoals altijd is het wel weer bijzonder om alles in huis te hebben want dat heb ik niet vaak. En realiseer ik me dat ik mezelf gelukkig mag prijzen dat ik me dit kan veroorloven. Want dat is niet voor iedereen weg gelegd.

Goed verhaal man, lekker kort.

Jah dat vond ik zelf ook wel, nou doei hé :upside_down_face::raising_hand_woman:t2:

56 likes

Erg gaaf! Zeer smaakvol :slightly_smiling_face:

Mijn gedachtes gingen ook direct naar Cartier of iets anders wat de klassieke en dressy niche verder kan aanvullen. Een mooie must de Cartier in een kleurtje zou er goed tussen passen.

1 like

Goed zo! Ik heb net dezelfde houding :upside_down_face:

Leuk project. Ik ben benieuwd. Heb ook wel eens gedacht om die richting uit te gaan. Vooral dan op gebied van de g10.

Maar los daarvan. Schitterende collectie momenteel.

3 likes

Deze zou er mooi bijpassen!

14 likes

Ik ben militair dus alles aan cwc spreekt mij aan. Heb nu eentje van 2012 geleverd aan de Royal air force en de is van 1985 geleverd aan de Royal navy. Maar ook de divers vind ik cool :ok_hand:t2:

1 like

Leuke suggesties dankjewel! Beide zijn toevallig ook twee opties die op “ooit komt er nog een:” lijst staan :slight_smile:

Allereerste dankjewel!

Leuke suggestie om te gaan voor een must met wat kleur. Ik heb laatst een 2405 millennium edition bekeken en ben daar toch wel een beetje verliefd op geworden. Zou leuk zijn om die ooit te bemachtigen en wat diverse kleuren banden voor te verzamelen!

2 likes

Heel mooi, tijdloos! :heart_eyes:

1 like

een daydate 18xx.

OP > DJ > DD. Leuke serie. Bijvoorbeeld met een champagne wijzerplaat. Dan heb licht - mid - donker. Wel met fluted bezel, dan, gegeven de OP/DJ. Op een President. Dan heb je Oyster - Jubilee - President.

1 like

Lekker inderdaad.

22 likes

UG FS mkII (misschien wil @Colnago verkopen)

UG polerouter

Omega Connie

Breitling chronomat in fel kleur

19 likes