Heel vet!!
Bedankt voor de leuke lijst met suggesties. Vooral de polerouter is er een die ik graag zou willen toevoegen
Heel vet!!
Bedankt voor de leuke lijst met suggesties. Vooral de polerouter is er een die ik graag zou willen toevoegen
Is me al gevraagd. Die net niet.
Ik merk net dat je nog een chrono tekort komt.
Ik lust ze alle 4
Merk ik weinig van anders, niet mijn kopje thee
Een echte dresser/moonphase dan?
Ook niet bepaald
Oef een basculante is ook echt prachtig, en absoluut een bandenslet!
Tja, cashen en andere hobby zoeken
Ow nee hoor, is genoeg anders dan chronografen, dressers en moonphase horloges. Kijk maar naar mijn collectie
Maar die wil je verkopen …
2 van de 10 uit het doosje Jah, soms moet je even wat meer slachtofferen voor een bepaald aankoop
Die Sinn U50 is ook echt een gaaf horloge, wie weet komt die hier ook ooit in de collectie👌🏻
Ik denk trouwens dat ik één van de weinigen hier ben die zowel de gouden Rolex als de Patek niet in mijn top 3 van jouw collectie heb staan…
Jah vind hem ook echt ontzettend cool, hij heeft wel echt een heel eigen gezicht. Kan me zo even geen soort gelijke bedenken. Normaal gesproken mijn werk horloge. Maar zit nu al enige tijd weer in de schoolbanken, dus legt die het af tegen de rolexen en ligt die helaas wel veel in de kluis
Mocht je er eentje een keer willen passen, laat het maar weten
Komt wel meer in de buurt, al weer een hele tijd geleden eens zoiets van bulgari om gehad. Was wel in positieve zin verrast.
Maar dan is natuurlijk wel de vraag…. Welke staan er dan wel in jouw top 3