Hahaha inderdaad! Twijfel er ook nog aan om mijn BB58 in te ruilen voor een 54. Maar dan alleen voor de clasp. Maar eerst de verzameling aanvullen met andere modellen.
Zag deze nog:
Tussenoplossing?
Tsja, dat is inderdaad iets om over na te denken
Al in het blauwe gedeelte gekeken?
Jazeker, zeer mooi! Maatje kleiner is voor mijn pols en smaak echter wat ik zoek.
Het blijft even zo, en ik ben er blij mee.
Omdat ik de Explorer weinig draag, zou ik die nog wel eens willen ruilen tegen wat anders leuks.
mooi setje zo!
Hoe bevalt de JLC?
Mooie collectie zo
Heel erg goed. Ik draag hem veel.
Mooie set en lijkt heel goed in balans, het straalt rust uit (ook al heb je dat misschien niet )
Dank je.
Voor mijn doen nog nooit zoveel rust gevoeld eigenlijk…
De SD4K blijft een favoriet, wil ik ook nog een keer toevoegen! Met maar 1 horloge zou ik niet om kunnen gaan…3 is de mentale onderdgrens!
Niet doen man. Straks ben je nog verzadigd en is het geflipper voorbij.
Edit: je hebt ge-ninja-edit lees ik
Heb sinds lange tijd onrust, zoals sommigen in mijn zoek advertentie hebben kunnen zien (ben aan het kijken voor een A. Lange & Söhne)… Ik vind dat veel van deze prachtige horloges te weinig draagtijd krijgen en overweeg er 3 weg te doen om die ALS te bekostigen… En alle horloges wel draagtijd te kunnen geven. Ik zou zeggen strepen maar (Ps. De Erebus strepen zet geen zoden aan de dijk en blijft daarom voor spaarzame momenten sowieso) hou het beschaafd en liefst met redenering. Als ik het doorzet, heb ik zelf eigenlijk al in beeld wat het zou moeten worden. Buiten ALS zou later misschien de Omega FOIS 2024/Zenith Manufactuur ook nog een optie zijn om toe te voegen…
Geen eigen foto’s?
Tompjie ook geen eigen foto’s?
Nope, mijn fotografie kunsten zijn echt onwijs belabberd en doen geen recht aan de horloges…