Deze optie al overwogen?
Ja, ik heb het ooit een tijdje geprobeerd met mijn Sub 116610 toen ik die nieuw kocht maar het duurde niet lang voor het uit de hand liep…ik houd ook van het geflipper
Nee hoor. Seiko, Pam, dat paarse ding eruit.
Alles voor 'n Lange.
Edit; gs ook. Weg!
Rechts onder past niet helemaal bij volgens mij.
Neh. Mooi spul hoor, daar niet van.
Ja, wat kan ik zeggen. Fantastisch ding, en @Phoenix.bas heeft toch maar één linker pols.
Deze vind ik ook nog steeds geweldig, maar dat komt omdat ik een voorliefde voor asymmetrie heb.
Onder het motto, als je een mooi horloge wil, koop geen duiker; wil je mooie dingen beleven, doe dat met een duiker…
En de Rolex moest ik ook schrappen om in ALS terrein te geraken
Tudor & AL&S.
Dikke prima.
Prachtige collectie Tom. Wat denk je van een van deze drie ipv de saaie Explorer die je toch te weinig draagt?
De rest mag blijven
Deze zijn mooi! Welke ref is dit?
Meer info
Watch specifications
BRAND
MODEL
Club Sport Neomatik 39
REFERENCE
Tabac: 759/760 | Ember: 761/762 | Smoke: 763/764 (solid stainless steel/display case back)
DIAL
Galvanized sunburst dial in dark brown, beige/gold, or gray
CASE MATERIAL
Stainless steel
CASE DIMENSIONS
39.5mm (diameter) × 49.5mm (lug to lug) × 8.4mm/8.5mm (thickness dependent on the solid steel or display back)
CRYSTAL
Sapphire
CASE BACK
Solid stainless steel or stainless steel with sapphire display
MOVEMENT
Nomos DUW 3001 Neomatik — automatic and hand winding, 21,600vph frequency, 43-hour power reserve, 27 jewels, bidirectional rotor, hacking seconds
WATER RESISTANCE
20 ATM (200m)
STRAP
Stainless steel three-row bracelet (20mm wide) with toolless micro-adjustable clasp
FUNCTIONS
Time only (hours, minutes, small seconds)
PRICE
€2,810 (steel case back) / €3,120 (display case back)
WARRANTY
Two years
Hmmm, ik zie Nomos toch liever op leer.
Nee, niet voor mij deze helaas.
Maar waarom dat gapende gat tussen de kast en de band?
Beste @Kad , @ElChueco en @SwissToni dank voor jullie reacties zover!
Jullie zitten allemaal redelijk dicht bij mijn eigen gedachten. Ik zit met de gedachten om de Omega eruit te doen, hoewel prachtig, maar de ALS moet in rosé goud worden, dus dekt het enigszins af. De Panerai want die is in nieuwstaat en is volledig gepolijst, ben haast bang om krasjes te maken, hoewel prachtige groene wijzerplaat en best dragende Panerai ooit. De Grand Seiko wordt vermoedelijk de 3e die gaat, dit omdat ik ooit een Grand Seiko SBGX265 (meen ik, hopelijk duurt het nog extreem lang) in bezit komt. Al deze horloges draag ik met plezier als ik ze om heb, maar vind dat er te veel horloges stilliggen. De Rolex is een speciaal horloge voor mij, die ik enkel in het weekend kan dragen door mijn baan, maar is dus een blijver. De Seiko SJE093 en Tudor BB54 kan ik altijd en overal dragen zonder er vreemd op aangekeken te worden. Dit verwacht ik ook met de ALS waardoor ik die altijd kan dragen. Beetje grofweg mijn afwegingen.