Extra beperking, ze mogen niet saaier zijn dan een speedy
Seiko duiker, longines en speedy eruit.
Jlc Polaris of Glashutte SeaQ erin
Longines is mijn trouwhorloge, Seiko duiker is een absolute topper. Dus die blijven.
Dan snap ik dat je die niet weg doet
Wat zoek je?
Ik roep op dit moment, voor het gestelde budget (of, conform HF-traditie, net iets meer ):
Geen idee, maar een vintage Rolex zou kunnen, als de budget puzzel past.
Ik zou niet voor half werk gaan. Eerder doorsparen en iets nemen wat je echt graag wilt.

iets nemen wat je echt graag wilt
Niet echt iets eigenlijk, misschien een kleine reverso, maar nu ook niet dat het keihard jeukt.
Maar mijn gevoel is dat de speedy het niet gaat redden, dus maar eens de horizonten opentrekken.
Die Ebel is zeer fraai!
Prachtige collectie dit👌🏻
Lekker setje. Die Doxa knalt eruit met dat geel.
Te koop: Grand Seiko SBGA285G, Springdrive, black dial, 39mm [Afbeelding] Mijn eerste echte luxe horloge. Vorige jaar aangeschaft en nauwelijks gedragen. Sinds de komst van de Explorer krijgt eigenlijk die de voorkeur. Al heel vaak apart gelegd en dan toch weer in de box gelegd. Elke weer betoverd door die mooie sweep van die lange secondewijzer en dat mooie 9R65 uurwerk met dat geweldige 72 uur powerreserve. Zwarte insert voor de datum en maar 12,3 mm dik. Ik geloof een van de weinige 39mm s…
Dank!
De ruitenwisser trek ik niet.

De ruitenwisser trek ik niet.
Haha, dan een duurdere zonder ruitenwisser …
Mooi hoor. Enige aanpassing die ik zou doen is dat ik de Explorer op staal zou zetten maar mijn Seamaster draag ik ook op een Tropic ipv staal dus….DD vind ik super op leer, mooi!