Klopt! GS steekt veel werk in hun uurwerken de laatste jaren en dat zie je, zeker bij deze
Strak plan. Minder geeft rust.
May the force be with you.
Die FC moonphase is prachtig! Fijne combinatie zo. Was je uitgekeken op de Citizen Promaster? Die had hier op zich nog prima tussen gepast.
Als dit jouw ultieme wens is zou ik ervoor gaan!
De Lange is mooi, maar zal je nooit de fun van de Zenith er mee hebben.
Hoe zeggen we dat…
Nuff Said!
Welke band heb je nu op die FC?
Mooie set!
Wat is er met het Omega logo gebeurd?
Dank! Ben er mee in mijn nopjes.
De Citizen challange diver re-issue was een near perfect daily. Draagt heerlijk, mooie wijzerplaat. Maar er is geen goede titanium bracelet optie, die citizen maakt, draagt slecht. Doet niets af op de super goede rubber strap. Maar ben een metalen strap dude 1st. En de bezel action was glibberig. Niet voor iedereen even belangrijk. En toen kwam de Hamilton FK Expedition om de hoek kijken, met een prima bracelet en bezel action….
Dat kun je wel zeggen! Sterk duo!
Geen idee, voor een appel en een ei gekocht van een mede forumer zodat ik hem iig kan dragen.
Zag er vaag uit op die foto
Prachtig horloge!!
Dat denk ik nu. Maar we hebben hier al geleerd dat grails niet bestaan en dat er weer wat zal achterkomen
Daar vrees ik ook voor, de Zenith is echt veel te gaaf om weg te doen. Ofwel gooi ik de GS, de SJE093 en misschien wel de Santos eruit voor wat rust in de tent en ga ik dan voor de GS handwinder. Die is qua grailwaarde “the next big thing” en ik heb dan weer wat budget over voor 2024 .
Zo’n mooie HF puzzel zou goed staan bij die collectie
Deze heb ik wat twijfel over, want hij blijft nooit lang op de pols. Door wat zouden jullie die vervangen? Budget mag niet stijgen, dus max €3500-4000. Mechanisch is een must, en liefst niet te dik.
Moet dus hierbij passen.
Wauw
Daar zitten heel gave Seiko duikers tussen