Daar ben ik het mee eens! Ook ik heb de Reverso sinds kort, en draag hem verrassend vaak.
Toevallig vandaag deze foto gemaakt: zelfs met regenachtig weer prachtig:
Daar ben ik het mee eens! Ook ik heb de Reverso sinds kort, en draag hem verrassend vaak.
Toevallig vandaag deze foto gemaakt: zelfs met regenachtig weer prachtig:
Nou Rotjeknor is heel veilig hoor, durf zefs ik te komen . Urk is mij dan weer iets te heftig
Mag best hoor, ben ook een Rolex “fanboy” (niet verder vertellen he ) maar dan wel een Seamaster met de golfjes
Mijn smaak is ook maar de mijne. Als je van eenvoud houdt dan is een IWC Mark XX een mooie vervanger voor de explorer. Met de explorer is uiteraard ook niets mis!
Dan wel op de stalen band anders is het geen equivalent. Die nieuwe stalen IWC banden met easy x change systeem zijn top (ben een fanboy geworden van die band…)
Zeker een mooie optie inderdaad.
Ik zou hem op staal en leer willen dan denk ik.
mooi!!!
Dat systeem ziet er heel prettig uit!
Ondertussen al meer dan een jaar geleden dat ik in dit topic heb gepost. Er zijn 4 horloges verkocht; dit is nu de staat van mijn collectie:
Doel is om er nog 8 tot 10 te verkopen en 1 mooie GS als sluitstuk aan te schaffen…
Of is het een nieuw begin…
In ieder geval erg mooie set. Erg seiko heavy, maar ook binnen het merk kun je enorm divers gaan.
Leuk! De Pequignet Rue Royale Grand Sport zie je niet vaak op het forum.
Neeeee!!!
Dank! Ja, Seiko blijft toch wel mijn favoriete merk.
Dank!
Mooi duo. Goeie keuzes.
Huidige collectie tot nu toe , langzaam aan het kijken of ik afscheid kan nemen van wat eerdere modellen om uiteindelijk bij te leggen voor andere modellen
Tof duo
Mooi duo
Door het state of the collection topic heb ik nog een laatste update van het jaar gemaakt, met de Chronostop erbij en als laatste aanwinst de Chronoris.
Toen @robinh hem te koop zette moest ik hem wel (her)kopen, Oris was mijn eerste liefde 8 jaar geleden, met de 65 en Chronoris als eerste echte aankopen
Uiteraard weer twijfels en mijmeringen… ik zou nog durven de GS upgraden naar de SLGW003. Ik ben helemaal gekeerd afgelopen jaar wat betreft de Evolution 9 en de handwinder is wel heel mooi
Dan moet de andere GS er wel uit en misschien wel meer, want ik wil niet teveel moeten bijleggen. De Santos of de Seiko er ook uit dan? Less is more zeg maar.
Ofwel de Zenith, Santos, SJE093, GS, 2x Oris eruit en dan houd ik enkel mijn Tangente en Omega collectie en ga ik voor mijn grail, de Lange 1815 Up Down. Maar dat zijn wel heel opofferingen
De Zenith zou ik echt missen en voor GS blijf ik een grote fascinatie hebben. Keuzes
Geweldige set hoor!
Die GS handwinder heb ik diverse keren in handen gehad. Alleen al het hele verhaal van het design van de ‘base plate’ is geweldig. Erg fraai horloge.