Nog even en je kan je eigen horloge MUSEUM beginnen.
Heb ik ook gedaan, zeker in vergelijking met een aantal jaar geleden. Een soort reset. Wat ik nu heb vind ik tof, maar merk dat er nog iets mist. Een Tank en een eenvoudige duiker gaan dit gat wel dichten.
Longines Legend Diver lijkt me op je lijf geschreven. Maar een simpele Seiko is ook nooit verkeerd.
Ter aanvulling
Ik heb die zandkleurige eens gepast. Nu vind ik niet snel een horloge te klein, maar deze was me echt te ielig. En de 39 vind ik het net niet.
Ga er gewoon voor! Vast een mooie te vinden
Ik had exact hetzelfde. Verwachte er veel van, maar eenmaal op de pols
Dit is de 39. Ik bedoel de 36.
Naar 010, echt wel
Beetje late reactie, maar je hebt wel zeker een punt.
Aanwinsten 2024:
-Rolex OP36 groen
-Omega SMP 300M midsize
SOTC december 2024:
Het is me na bijna half jaar Rolex-only collectie gelukt om weer wat “diversiteit” toe te voegen met de jaarwisseling in het verschiet. Over de afgelopen jaren is er veel gekomen en gegaan; Cartier, Omega, Grand Seiko en Tudors.
Wat ging er uit in 2024:
-Tudor BB58 925
Ik durf het bijna niet te zeggen als Rolex “fanboy,” maar ik denk dat ik de Seamaster het mooiste horloge uit mijn collectie vind.
Ontzettend mooie collectie!
De NA’s van dit jaar springen er w.m.b. uit.
Groeten van een mede
Dat kan ik helemaal begrijpen!
Ook hier Rolex en Tudor in de collectie maar die Seamaster doet iets met je…
(Plaatje voor de sfeer van zijn broertje )
Die kan ik morgen afvinken. Precies goed voor mij, want geen hardcore diverman, niet te kostbaar voor die paar keer per jaar, solarquartz dus altijd paraat, 38.5mm
Nu stap 2 nog.
Heel knap horloge. En volledig silver, super uniek. Maar toch miste ik iets; stukje karakter en met name een goede bracelet. Ik hou gewoon echt van stalen banden.
Mooie collectie! Explorer vind ik saai. Ik zou voor een Air-King gaan. Veel speelser.
Dank je!
Airking gehad, in twee versies, maar was het toch niet. Ik vind vaak horloges die sommigen saai vinden mooi trouwens.