Jouw collectie op één foto deel XI

29 likes

Past niet op 1 foto :face_with_peeking_eye:

88 likes

Nog steeds een indrukwekkend mooie collectie :heart_eyes:

1 like

Prachtige collectie Chris. Zitten echte verrassingen tussen :heart_eyes:

1 like

Echt zo’n toffe gevarieerde collectie!

En leuk te zien dat je de Creux nog hebt :wink:

1 like

Zit zelf ook het liefste rond de 40mm. het ligt ook erg aan de L tot L maat.

1 like

Die vacheron blijft fenomenaal. De sinn, de snoopy, de blauwe ploprof, en de autavia zijn andere favorieten :star_struck:

3 likes

Smaakvolle voorbeelden Vincent. Chris mag ze vaker dragen en hier posten, zodat wij mee kunnen genieten

2 likes

Zet ze in het blauwe. Dan heb je weer balans en kun je weer iets anders kopen wat je wel draagt!

3 likes

Zo dan! Mooie bonte verzameling!
Impressive!

Welke snoopy?

2 likes

Ik dacht in die panda een snoopy te zien. Prut in mijn ogen :man_shrugging:. En toch is het een prachtig horloge.

3 likes

Die F77 is erg mooi ook. Die eerste schakel vanaf de lug lijkt op filmpjes wel wat ongelukkig losjes op filmpje op youtube, waardoor de continuïteit vanaf de kast naar de band iets onderbroken lijkt. Heb jij dat idee ook? Het is een mooi alternatief voor de veel te dure Royal Oak en de (nog steeds te dure) IWC Ingenieur!

1 like

Nee is geen Snoopy hoor het is een reguliere Speedmaster met de Japanse Mitsukoshi Panda dial.

1 like

Onderin vind ik het netjes zitten, bovenin zit hij net wat losjes inderdaad. Dat is jammer.
Qua prijs ten opzichte van de afwerking van de dial en kast daarentegen, vind ik echt wel uitstekend. Die indices zijn geweldig mooi en de kastafwerking is erg strak.

36 likes

Staat hem goed die mesh band!:+1:

2 likes

Prachtig! :star_struck::ok_hand:

1 like

Ik verwacht weinig verandering dit jaar meer, ben benieuwd naar 2025!

152 likes

Pff, wat een ontzettend mooie collectie is dit toch ook.

1 like

Beide voorbeelden zijn :ok_hand: