Chique verzameling!
Schitterend!! Die woodendial is echt geweldig, enige date die ik wel eens zou willen hebben.
Die Zenith Lupin vind ik echt geweldig Sowieso een bizar mooie collectie
Ongekend toffe set
Prachtige collectie JP!
Geniet ervan en die gouden DJ . Wat een topper. Draag je hem veel? Je hebt ook een gouden Daytona?
Annie hoe heerlijk om naar te kijken, draag ze in gezondheid
Tracht elk horloge een maandje per jaar te dragen
Datejust is zeker bij de favorieren (nu om) Staat is
Overzicht van mijn verzameling. Bovenste collage de (voorlopige) blijvers. Alleen de SLA049j1 staat te koop omdat ik daar mijn twijfels over heb. Maar als ik die foto dan weer zie…
Deze twee hebben best wel emotionele waarde, maar ik draag ze niet meer. Wat zouden jullie ermee doen?
Onderste gaat sowieso de deur uit.
Best wat wisselingen achter de rug voor mijn doen dit jaar. Daardoor wel scherper gekregen wat ik echt waardeer. Dit duo vormt nu echt de basis en ik zou denken dat dit de komende jaren zo blijft…
Wat is de ref van de Sub? Welk bouwjaar. De Zenith Safari vind ik ook wel interessant.
Achter elkaar of minimaal?
Tracht er 2 in huis te hebben. Dus dan heb ik elk horloge ongeveer 2 maanden in huis en kan ik beperkt afwisselen.
De Safari zou ik durven loslaten. 1 Revival is mss voldoende. Blijft ontzettend leuk horloge wel.
Snap ik wel. Maar ik werd toch zo hebberig toen de safari op mijn pols zat. Wel jammer dat er geen zwarte vlindersluiting bestaat.
Ja zeker nog geen uitgemaakte zaak. Maar hij legt de duimen tov de Lupin.
Als hij weg is, moet er weer iets groen bij.
Misschien groene vignette dial in DD maar er zijn veel replica’s in omloop…
Je hebt al zoveel Rolex.
Iets compleet anders, maar ook groen. En geeft je een beater in de collectie. Eén om altijd in huis te hebben.
Mooie suggestie. Vind king seiko echt leuk (de cherry is favo). Maar mijn max diameter komt op 38 te liggen. Of idem qua draagcomfort (zoals Daytona).
Zou enkel voor de green vignette dial gaan in mijn huidige DD. Er komt geen Rolex meer bij. De sub is weg en de GMT ga ik ook schuiven.
Leuke collectie
Iets met emotionele waarde altijd houden natuurlijk. Als je spijt krijgt ga je na verkoop misschien het exacte horloge niet meer kunnen terug krijgen.
Dank je wel!
Gewoon houden, het eet geen brood toch?
Dat is zeker waar.