Past wat mij betreft prima bij en onder de kerstboom
Oeps, verkeerde topic

Hey, die komt me bekend voor! THC dead seconds!
Gave collectie met duidelijke stijl voorkeur. Ps. Die zenith op lobster bracelet is gaaf
Mooie collage en duidelijk een eigen stijl.
Wat zit er op die bruine band helemaal rechts?
De kerncollectie
Heb nog 2 44-9990s en 2 polerouters (met patina en een gouden bij horlogemaker). Misschien eens weg doen.
Volgend jaar wil ik de explorer 2 inwisselen voor een 5513 denk ik… maar die explorer 2 bevalt me wel erg goed.
Wat wordt het?
Nog niet specifiek iets op het oog, maar hoop dat er binnenkort weer wat moois in het blauw verschijnt zoals een Hamilton Khaki Field of een Glycine Combat Sub
Eigenlijk 2, één in de box en altijd één om de pols
In bijna 25 jaar jaar slechts 1 horloge verkocht, een IWC Aquatimer IW376805. Ook slechts 2x ingeruild, eerst een later weer teruggekochte Heuer Carrera Re-edition op een Christiaan van der Klaauw Ceres. Deze kort daarop weer ingeruild op een CvdK Pallas bij de maestro zelf, die dus nog steeds in bezit is. Laatste en enige aanwinst dit jaar, de Staudt WatchRagazzi edition. Volg nog steeds een aantal Heuer, Omega en Cartier modellen die mijn verregaande interesse hebben, maar wacht geduldig op een goed moment. Eigenlijk zijn het er ook wel genoeg nu, en is er naar smaak van de dag voldoende keuze in stijl en materiaal.
Voor de gein mijn allereerste “echte” horloge maar eens toegevoegd, een Prominent handopwinder. Van mijn ouders gekregen toen ik jaar of 12 was. Jaren naar lopen zoeken, ook vergeefs online in de veronderstelling dat gewoon verdwenen was. Tot mijn inmiddels bejaarde moeder bij een spontaan bezoekje ineens nonchalant zei: “oh ja, is dit soms nog van jou?” Ik sprong een gat in de lucht. Nieuw glaasje en gevallen pistooltje weer laten plaatsen, op de timegrapher en warempel liep nog perfect. Grappig feature is het pistooltje dat na opwinden gaat bewegen.
Top collectie. Niks moet nog inderdaad.
Toffe collectie. Mooie toevoeging jouw bijzondere Staudt
Die roamer is wel apart.
Prachtige collectie, mooie balans en afwisseling. De Freak blijft super; mooi om zo’n “buitenbeentje” wat vaker te zien!
Ja dat is een heel gaaf horloge, mooie maat ook. Erg blij mee
Dank je. Op die bruine band zit een Sevenfriday. Guiltypleasure van lang geleden. Echt mooi ook, maar lastig afleesbaar en veel te groot. Ach. Ik kijk er af en toe naar…
En toch is een mooie 5513 mooier dan de mooiste 16570
En nu is de tijd.
Succes met je zoektocht!
Oh, die 5513 moet er komen. Maar of de 16570 eruit moet weet ik niet.