Plek voor twee!
(Volle box en een om de pols )
Je hebt redelijk wat gehad. Mooie collectie heb je zo . Ik vind de Sub super, maar is minder jouw ding toch?
Omega AT denk ik dat jij snel op uitgekeken bent. Een VC OS is prachtig maar misschien qua maat niet ideaal voor jou?
Rolex moe? Dat gaat wel weer voorbij denk ik
Heerlijk, al die bracelets. Houd er wel van. Heel mooie horloges.
Prachtig zestal en mooi divers (vind ik).
Einde jaar en daarmee meteen de balans maar eens opgemaakt en moet zeggen… er is behoorlijk opgeruimd het afgelopen jaar.
Een paar horloges verkocht waarvan ik zeker wist dat ik ze nooit zou verkopen, (Ingenieur , Carrera) maar ook geval ‘bezit van de zaak, einde van het vermaak’ (62MAS) en , niet op deze foto , de IWC Pilot bronze, klinkt misschien idioot en ik ben waarschijnlijk de enige, maar brons ‘ruikt’ als je het om de pols hebt en als je er eenmaal op focussed, kun je het niet langer negeren.
Er zit hoe dan ook meer ‘rust’ in de collectie en ga nog even beraden welk horloge er nog bij kan…
De nieuwe FOIS ziet er fantastisch uit maar ook de nieuwe blauwe Ingenieur staat hoog op het lijstje… lastige keuzes voor 2025 in elk geval in elk geval iets blauws.
oh, deze zijn later dit jaar nog toegevoegd voor de leuk
Oh, die 2 tag’s zijn wel gaaf.
En die maen natuurlijk een echte bandenswapper
Hoe bevalt die Wise eigenlijk?
Boven verwachting eerlijk gezegd. Het liep bij aankomst wel te veel uit de pas, + 5 sec per uur dus even af laten regelen bij de lokale horlogemaker en nu enkele seconden per dag. Bandje is ook vervangen, meegeleverd bandje is erg plastic.
Afwerking van de kast en de wijzerplaat is echt erg goed gedaan, uurwerk is lekker stil dus ben er wel blij mee. Ze doen zeker niet onder voor een horloge van een prijsklasse (of 2) hoger…
Vooral voor de prijs van de vc oc kan ik wel mooiere en leukere dingen bedenken… een blauwe freak x bijvoorbeeld
Rado eruit. VPC en Doxa erin. Dat allemaal in december. De Cartier en Bausele staan nog te koop en de Nijntje mag mogelijk vertrekken.
Verder ligt er dan nog een vintage Movado bij de horlogemaker en heb ik de G-shock nog om de rest op gelijk te zetten
Voor '25 denk ik aan een Grand Seiko met groene plaat of misschien een DJ of ToG als eerste Rolex.
Echt joh? Dat zou ik niet doen .
Mooie aanwinsten ook!
Mooie set hoor.
Je mag me een berichtje sturen als je eruit bent hoor
De huidige collectie. Het meeste heb ik dit jaar toegevoegd (en ook best wat weggedaan), maar toch verwacht ik niet dat ik veel ga wisselen volgend jaar. Dus 2025 wordt wat mij betreft een jaar van stabiliteit.
Ik kan erg genieten van de Speedmaster, BB58 en SJE093. Dat zijn toch wel mijn drie favorieten. En naar de Nomos kijk ik vooral weer uit voor in het voorjaar.
Nog niet gereleased, maar wel verwacht; een blauwe variant van de Pelagos 39 en een nieuwe generatie Seamaster 300m. Naar die twee modellen kijk ik wel uit en één zou ik misschien wel willen toevoegen voor 2025.
Toffe collectie
Vergeet je niet de Tudor sub?
Dikke yes. Kom maar door met dat ding
Kleine update nog zo vlak voor het einde mbt mijn collectie. Vandaag een ‘nieuwe’ Ultraman toegevoegd. Naast de ST1 en witte Speedy vormt dit wel een meesterlijk trio naar mijn bescheiden mening. Men heeft het in de wandelgangen ondertussen al over ‘Speedypalooza’
Die tracktimer is wel cool, heb ik ook al een paar keer overwogen. Helaas geen enkele gelegenheid om die ooit te gebruiken.