Jouw collectie op één foto deel XII

Vind dit toch wel gaaf. En niet formeel.

20 likes

Die Great White is een knaller zeg! Mooie collectie!!

2 likes

Die kan altijd inderdaad :sunglasses::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh er zijn zeker heel mooie bij, maar niet voor mij.

1 like

De Grand Seiko Quartz GMT’s blijven ook vet, vooral de vorige generatie.

18 likes

Is een Seiko spb143, niet gemod maar ‘gepimpt’ door Chris Alexander, bekend als the dial artist.

Er zit een custom made aftermarket band op. Maakt het een leuk kleurrijk geheel. Er zit ook een easter egg op de wijzerplaat. :blush:

Echt een prachtige snoepwinkel! Proficiat

1 like

Thnx Roald. Great whites zijn zeldzaam maar wellicht tref je hem op een volgende GTG. :joy::star_struck:

1 like

Microbrands +

En de Squales bij elkaar:

46 likes

mooi setje horloges :+1:

1 like

Hier zijn al teveel woorden aan vuilgemaakt :joy: Je kunt prima golfen met een mechanisch horloge. Ook volgens de merken zelf.

2 likes

Alleen nog een Navtimer erbij met lichtblauwe wijzerplaat.

39 likes

Cool, is dit een zwarte of groene B01? Bevalt hij goed?

1 like

Groene ja hoor bevalt zeer goed. Zo in het echt is de wijzerplaat veel en veel mooier dan op een foto. Ik vind hem schitterend.

1 like

Heel stoer en mooi kwintet :muscle:t3:

1 like

Mijn enige maanfase horloge verkocht en weer een nieuwe gekocht, een swap van Edox quartz naar Longines automaat:

December 2025:

Januari 2026:

44 likes

Januari 2026: prachtige eindstand :ok_hand:

1 like

“Eindstand’. zo zie ik het ook! Die koperen Zeno is uit 2003 en de allereerste horlogeforum.nl limited edition (toen nog horloge.pagina.nl) waarbij ik de vormgeving van de wijzerplaat mee ontworpen heb. Daarmee is de hobby voor mij op een bijzondere wijze begonnen. Inmiddels heb ik al weer er 3 verkocht en gedurende 2022-2026 elk jaar een nieuwe bijgekocht. Maar het kistje zit nu vol en zo krijgen ze allemaal voldoende draagtijd.

2 likes

Op een handje vol horloges na is dit het

30 likes

Wanneer ga je uitbreiden?

8 likes