Jouw collectie op één foto deel XII

Die Carrera is echt schitterend! :star_struck:

2 likes

De TH is fijn om te zien, mooi horloge!

1 like

De collectie maar eens op 1 plaatje gezet.

30 likes

Ik denk dat alles een beetje uitstel van executie is, de stalen voorstellen zijn een tussenstop op je rit naar de L&S. Het zijn allemaal leuke individuele maar die je mogelijks terug beu wordt, misschien toch voor die ene gaan.succes!

3 likes

Waarom niet, in godesnaam? Ik ken minstens één forumlid die met een Lange bijna de plomp in gleed tijdens een potje golf. Maar dat soort avonturen terzijde: Koken kan altijd met een horloge. :slight_smile:

Ja.

Heel erg ja.

1 like

Daar heb je een chronograaf voor nodig pipo.

2 likes

2x stom en dom!

:face_with_hand_over_mouth:

Forummen? Golfen?

Golfen met een lange en de plomp in. :joy:

1 like

Nog veel stommer en dommer is het als je bang leeft met een Lange om je pols. Verkoop hem dan liever, of leg hem in de kluis. De sloot naast de golfbaan zal vast geen 31 meter diep zijn. :smile:

1 like

Ja, weet je, het is zijn

en (dus) ik wil er verder niet lullig over doen. Maar (gaat toch lullig doen :stuck_out_tongue_winking_eye:) ik vind die Lange maar een matig ontwerp. De wijzers vind ik niet oubollig ogen. De subdial zit te dicht bij het midden. De tekst van het het merk is erg lang en loopt rond, wat ik niet mooi vind. De kast vind ik nogal saai en generiek ontworpen en het is gewoon niet een heel interessant of fraai horloge om te zien, vind ik. En ja, kenners weten dat het behoorlijk wat kost en dat het uurwerk wel mooi is. Maar ja, ik zou daar dus niet een dergelijk matig uitziend horloge voor kopen en al helemaal niet voor zo’n bedrag. Ik vind bijvoorbeeld zijn Zenith er al echt een heel stuk beter en spannender uitzien. En bijvoorbeeld zo’n Ingenieur, vind ik ook een stuk beter te pruimen. Nou ja, kwestie van persoonlijke smaak enzo, waarschijnlijk. Maar ik kan echt (in het geheel niet) opgewonden raken van zo’n Lange. :person_shrugging:

1 like

Al vast gehad?

Nope. En moet zeggen, dat ik daar ook niet per se in geïnteresseerd ben. Tja, zal best ‘waanzinnig mooi’ afgewerkt zijn. Maar ik vind het ontwerp gewoon niet inspirerend. Heb ik trouwens ook gehad met bijvoorbeeld een PP, die ik wél eens heb gepast. Maar goed, ben natuurlijk vooral van de chrono’s en de duikers. Zou dit soort horloges gewoon nooit dragen. :person_shrugging:

1 like

Lange heeft nochthans stevig chrono geweld.

2 likes

Een vrij impopulaire mening op HF, maar ik deel hem. Voor deze uitvoering dan.

4 likes

Heb ik even niet op m’n netvlies staan. Maar zal ik ook 'ns bekijken. :+1:

2 likes

Hey, ik ben (TAG) Heuerfan. Ik ben hier niet om een beetje populair te doen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nee dom. Niet bang.

Mechanische horloges en golfen is geen goede combi.

Heb zelf al een een Fortis chrono 7750 en een JLC Memovox naar de eeuwige jachtvelden gebracht met golf.

Geen mechanische uurwerk meer voor mij om de pols bij deze activiteit :sunglasses:

Laat staan een lange. :joy:

6 likes

Ftfy

2 likes

True

Maar effe een @TagEd en @MrMojo uitspelen.

De PP chrono’s doen me niet zoveel :innocent:
Heb wel nog geen PP in handen gehad. Kan nog beide kanten op. Bij Lange was het “wow”, bij VC ontbrak de klik eens om de pols.

4 likes