Jouw collectie op één foto deel XII

@rjbroer kom er maar in…

1 like

Haardhout hakken met horloge is dus af te raden?

Ja, ik geloof meteen dat het heel mooi gemaakt is en geweldige macrofoto’s oplevert. Maar ik vind het ontwerp in de basis gewoon (helemaal) niet mooi. En dat ontwerp gaat niet opeens veranderen, wanneer ik er een in m’n hand heb. :person_shrugging:

Ik heb nog nooit gegolfd, uitgezonderd minigolf, maar ik heb nooit geweten dat dat zo’n extreme sport was. Ik ga er nu toch anders naar kijken. Bij wijze van spreken natuurlijk. Het blijft een campingspelletje voor kakkers.

1 like

Dat is correct. Je kuiert naar een plek toe waar je een klein balletje moet slaan, maakt twee zwaaiende bewegingen, en kuiert naar de volgende plek waar je dat herhaalt. Zo lang je geen plaggen uit de grond staat te meppen vind ik dat ieder zichzelf respecterend anti-schok systeem die aanslag moet kunnen overleven.

Ik doe wilder tijdens het maken van een boemboe, zeg maar. Daarom ben ik op disc golf over gestapt. Dat is de leukere sport.

Iedere horlogemaker die een toolwatch of robuust horloge op de markt zegt te brengen met een verend systeem rond de balans-as zou zich de ogen uit de kop moeten schamen als hij riep dat golfen niet kan.

1 like

Het is ook geen sport. Het is een spelletje. Net als knikkeren, poolen en schaken.

4 likes

En darten natuurlijk.

3 likes

En Formule 1

2 likes

Jij hebt dus duidelijk nog nooit een club in je klauwen gehad… het is zeker een sport, en ik durf te zeggen een van de moeilijkste, maar ook een van de mooiste sporten die er bestaan

Graag plaggen slaan na de bal en niet ervoor. Ik doe hem ook af, niet alleen omdat ik een golfhorloge draag

Vaak genoeg. Je wandelt wat en slaat af en toe tegen een bal. Nooit een hartslag van boven de 100 gehad.

Ja misschien van de leuke meiden op de baan. Maar niet van het spelletje zelf. Ik denk dat je van snooker nog sneller uitgeput raakt.

1 like

Ah ok, dan als je een hartslag een beetje wil ophogen dan moet je speedgolf misschien proberen of wat geld in te zetten per hole in een matchplay wedstrijdje

Is dat de definitie van sport?

Beetje zoals skieen eigenlijk. Naar beneden glijden en weer met de lift omhoog.

Tijd genoeg om niet moe te worden.

1 like

De enige calorieën op de golfbaan verbrand je, als je de veel te jonge vrouw van de gepensioneerde ondernemer aan de bar naast je, te grazen neemt.

3 likes

Beweging. Inspanning. Dat lijkt mij wel onderdeel van een sport ja.

Alles wat je met morbide obesitas moeiteloos kunt beoefenen (zoals boodschappen doen, darten en golfen), lijkt mij geen sport.

4 likes

Is dat de definitie van sport?

1 like

Ah ok. Helder. Is jouw definitie. :+1:

1 like

Volgens de oude Grieken wel. En naakt beoefenen.

2 likes

Ah ok. Helder. :joy:

2 likes

Physical. :white_check_mark:

1 like