Jouw collectie op één foto deel XII

Beweging. Inspanning. Dat lijkt mij wel onderdeel van een sport ja.

Alles wat je met morbide obesitas moeiteloos kunt beoefenen (zoals boodschappen doen, darten en golfen), lijkt mij geen sport.

4 likes

Is dat de definitie van sport?

1 like

Ah ok. Helder. Is jouw definitie. :+1:

1 like

Volgens de oude Grieken wel. En naakt beoefenen.

2 likes

Ah ok. Helder. :joy:

2 likes

Physical. :white_check_mark:

1 like

Nou wanneer kom je 18 holes lopen in de heuvels van zuid Limburg?

:smile:

Beetje wandelen kan geen kwaad toch, laat ik je zien dat je na 18 holes niet meer zo goed slaat als de eerste 6. :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Oh sorry. Jij wel natuurlijk.

5 likes

Helemaal eens. Alleen is wandelen dus geen sport. :rofl:

Ongetwijfeld. Door de Chablis. :wink:

1 like

Nee. Maar wanneer kom je. Ik wil je wel eens zien golfen. Zoals het heurt.

3 likes

Goed plan! :ok_hand:t4: Wel graag wat mooier weer als het kan. Ik ben een echte mooiweersporter namelijk.

1 like

Wat een gedoe. Mooi weer.

Ik zie terugtrekkende bewegingen.

Draag gelijk een mechanisch horloge. Kunnen we kijken of die het goed blijft doen. :joy:

2 likes

Ik heb alleen deze.

afbeelding

5 likes

ben ik het weer niet met je eens… dit is geen horloge…

2 likes

Ja daar heb je een punt. Ik zie trouwens net dat dit het ‘show je collectie’ topic is. We dwalen nogal af. Excuses. @Fate_Amenable_To_Change hoe kwamen we in hemelsnaam op dat golfen terecht?

:golf:

1 like

Is dit niet die jongen die horlogesreviews maakte aan de hand van een uitgeprint A4’tje? Hoe heet hij ook al?

5 likes

Heel goed onthouden. Dat is ons aller @Chillekasper.

Die kan wel even zijn huidige collectie laten zien vind ik, zitten we meteen weer on-topic.

3 likes

Groupie.

2 likes

Daar begint het ongeloofwaardig te worden. Ik zie alleen maar oude van dagen in foute outfits rond hobbelen.

:slight_smile:

Daar heb ik wel regelmatig een hartslag van boven de 100 bij. Niet alleen vanwege zwaar werk voor de beentjes, maar ook omwille van doodsangst bij stijle drop. :slight_smile:

Golf en schaak zijn inderdaad spelletjes. Net als croquet en biljart. En zeker ook darts. Allemachtig. Ze noemen tegenwoordig alles ook maar willy nilly een sport.

2 likes

Damn die omega’s… I like.
Vanwaar heb je de case?

2 likes

De case is van daily watch. Gekocht eens met veel korting omdat die kleur denk ik niet populair was :slight_smile: maar voor mij maakt dat niet uit.

1 like