Die Chronometre Bleu zie je niet vaak! Echt heel mooi. En de rest van je collectie is natuurlijk ook geweldig, maar dat spreekt voor zich ![]()
Knappe stukken zeg. Die Journe is echt een droomhorloge (voor mij dan) ![]()
Lekker man. ![]()
Heel tof zestal dat je hier laat zien ![]()
![]()
Jeetje wat een collectie! Denk wel de enige FP Journe op HF?
Die champagne GS moet een keer mijn Lord Marvel eervol vervangen. Echt prachtig!
Goeie foto ook!
Mooie set! Die Serica staat ook hoog op mijn wishlist
.
Fantastische horloges!
Zonde omdat in een kluis te laten liggen.
Nautilus en 5070 ook gewoon om de pols. Zonde om dat niet te dragen. Zijn per slot van rekening niet allemaal iconen.
Dito met die Journe. Hop dragen en genieten.
Schouderklopje voor mijzelf. ![]()
![]()
Prachtige horloges. FPJ geweldig mooi!
Ik draag ze wel maar laat geen horloges thuis liggen. Af en toe naar de kluis en iets anders meenemen ![]()
Al moet ik zeggen dat ik momenteel meer neig naar andere delen van de collectie. Vooral de Breguet’s maar ook een reeks Neo Vintage.
Ik was lekker aan het opruimen. Op weg naar mijn 2 piece collectie ![]()
En toen zag ik was moois, en nog iets, en…
Awel, 2 maanden verder is dit het resultaat ![]()
Hulde, hoewel inderdaad (te) populair blijven het toch schitterende stukken ![]()
Dat ding is echt briljant. Heb 'm nu een kleine twee weken in de collectie en ik kan je vertellen dat-ie nergens heen gaat. Heerlijk horloge.
En thanks! ![]()
Thanks! Ik had 'm vorige week bijna in het blauw gezet, totdat ik dacht “laat ik 'm eens op leer zetten”. Werd er direct weer blij van.
Wat een schitterende collectie zeg! Chapeau en je hebt niks te veel gezegd. En wat een ander ook vindt van je collectie en je keuzes.
Je kan een echte liefhebber zijn, je horloges sporadisch dragen en ze als “appeltje” voor dorst of belegging houden. Niks mis mee.
Ik zou hier geen oordeel over hebben. Leven en laten leven. Ik hoop wel dat je er van geniet, dit is het belangrijkste.
Draag ze in goede gezondheid
Ik kan alleen maar Wauw
zeggen. Wat een fantastische collectie ![]()
Heel erg nice
, geniet ervan