Het duikerdeel, blij met dit trio
Super hoor!
Hoppa. Go 4 it!
Prachtige stabiele set nu en dan nog een mooie gmt erbij.
Ik heb de avi ook. Draag je hem veel? Hoe doet de plexi het? Heb die van mij nog maar een viertal keren gedragen ![]()
De huidige set.
Deze is nog voor me in bestelling, even kijken of de maat bevalt:
Daarnaast overweeg ik de Sinn U50 hydro om te ruilen voor een reguliere U50. De lay-out daarvan bevalt me iets beter. Maar de hydro heeft daarentegen toffere technologie, met de olie gevulde kast.
Ook denk ik wellicht de Santos weg te doen voor een IWC. Sinds ik de DJ heb gekocht draag ik de Santos een stuk minder.
Voel jullie vrij om andere opties of aanpassingen voor te stellen ![]()
Wat een mooie set zeg
. Leuk dat je niet alleen heel verschillende horloges hebt, maar ook uit zeer diverse prijsklassen.
Schitterende set! Wist niet dat je zo’n GO had. Ook de plannen lijken tof.
Portuguese is tijdloos en super zomer horloge. Ik mis die van mij.
Als je dan toch voor IWC wil gaan, go all in voor de Ingenieur! Gelijk je Genta en geïntegreerde band compleet!
Dank je! Helaas is dat het minst gedragen horloge.
Ik blijk een beetje iffy te worden van al die messcherpe randen en de angst om ze te verpesten ![]()
Ach ja.
Als ik vijfhonderd euro had liggen zou ik je een bod doen ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me een perfecte afsluiter om deze collectie compleet te maken. Normaal zou ik de 16710 verkiezen, maar een beetje kleur in jouw collectie zou niet misstaan dus misschien een Polar toevoegen?
En de Breitling Avi upgraden naar een Breguet Type XX?
Doen! Portugieser of blauwe pilot zou echt iets aan jouw collectie toevoegen qua stijl. En een chronograaf in de collectie is veel leuker dan een
De ‘as-is’ situatie. Weinig vuurwerk, veel dubbelen maar ook best tevreden voor nu. ![]()
Misschien eind dit jaar weer eens iets tofs toevoegen. ![]()
Ook geen reversed panda voor een goeie prijs?
Ja héél gaaf! Staat of eigenlijk stond hoog op mijn lijstje. Alleen zo’n horloge past momenteel minder bij mijn levensstijl. Ik breng mijn tijd vooral door in de zandbak, met touwtrekken en ondertussen probeer ik houten speelgoedtreintjes te ontwijken.
Misschien een Sub? Of Tudor FXD? ![]()
Daarvoor heb je al 5 horloges. En uiteindelijk geraak je ook door die fase.
Toffe collectie! Moest ook aan een FXD denken als mogelijke toevoeging, of juist iets wat ‘dressier’, maar lees in je laatste reactie dat dit niet per se bij je past op dit moment ![]()
Mocht je ooit van je Reduced af willen, give me a call, vind die combi van je echt top!
Ook weer eens mijn polsclub delen hier. Teller staat nu op 12 stuks terwijl de doos 10 vakken telt.
De Sturmanski, de Tissot met groene bezel en in mindere mate de blauwe Seiko SKX mod zitten beurtelings op de wip. In plaats zou iets field-achtigs misschien wel leuk zijn:
Of misschien een sportief-net horloge met zwarte wijzerplaat. Dat zou dan een soort trial voor een zwarte GS quartz kunnen zijn…
stuk voor stuk juweeltjes ![]()