Daarnaast overweeg ik de Sinn U50 hydro om te ruilen voor een reguliere U50. De lay-out daarvan bevalt me iets beter. Maar de hydro heeft daarentegen toffere technologie, met de olie gevulde kast.
Lijkt me een perfecte afsluiter om deze collectie compleet te maken. Normaal zou ik de 16710 verkiezen, maar een beetje kleur in jouw collectie zou niet misstaan dus misschien een Polar toevoegen?
En de Breitling Avi upgraden naar een Breguet Type XX?
Doen! Portugieser of blauwe pilot zou echt iets aan jouw collectie toevoegen qua stijl. En een chronograaf in de collectie is veel leuker dan een
Ja héél gaaf! Staat of eigenlijk stond hoog op mijn lijstje. Alleen zo’n horloge past momenteel minder bij mijn levensstijl. Ik breng mijn tijd vooral door in de zandbak, met touwtrekken en ondertussen probeer ik houten speelgoedtreintjes te ontwijken.
Misschien een Sub? Of Tudor FXD?
Toffe collectie! Moest ook aan een FXD denken als mogelijke toevoeging, of juist iets wat ‘dressier’, maar lees in je laatste reactie dat dit niet per se bij je past op dit moment
Mocht je ooit van je Reduced af willen, give me a call, vind die combi van je echt top!
De Sturmanski, de Tissot met groene bezel en in mindere mate de blauwe Seiko SKX mod zitten beurtelings op de wip. In plaats zou iets field-achtigs misschien wel leuk zijn: