Jouw collectie op één foto deel XII

Deze is van MC-cases, een aardige grote maar de horloges zitten er perfect in. Ik had een paar goedkopere eerst maar deze is stukken beter.

Dat is waar ik een beetje op hoopte, de maat lijkt me ook gewoon fijn en nog steeds aanwezig genoeg :blush:

Met wat gezond verstand zou ik de donkerblauwe Caribbean met oranje accenten nemen, maar ik heb al een blauwe FXD. Oranje is minder mijn ding en de Aquamarine is wel heel fel
blauw… dus in dat opzicht is de gele wel een hele leuke voor erbij. Ik ga het nog even laten bezinken dus.

Ik vind de Carbon 300 op rubber ook nog steeds leuk, maar de catalogusprijs is bijna 3x die van de 200t… dat heb in er nu ook niet voor over :thinking:

Bedankt voor de feedback! :+1:

3 likes

Ik heb hem een tijdje geleden te koop gezet op HF. Maar in de zomer pak ik hem toch heel graag. Dus hij mag voorlopig weer blijven :sunglasses:

13 likes

De fun collectie voor de dagen die vragen om een bescheiden dresser(tje).
Veelal is het (Molequin) bandje + vlidersluiting duurder dan het neo vintage handwindertje/quartz zelf

39 likes

Ik heb momenteel een collectietje met alleen Seiko:

Ik heb niet per se meer nodig denk ik. Wellicht nog een G-shock voor het sporten.

38 likes

Leuke visie in deze deelverzameling.

1 like

Sinds de JLC MUT moon erbij is gekomen de bende niet meer op een foto gezet:

Bij deze

93 likes

36 likes

Leuke set Whisky!

Pfoe, setje hoor :tumbler_glass:

Magnifiek! Zou geen straf zijn om die in huis te hebben.

Top collectie.
Maar alles in huis… Niet verstandig.

1 like

Af en toe vind ik dat toch wel fijn. De bende eens voor je op tafel, en genieten.

Zo doe je je zorgvuldig overwogen collectie toch wat tekort. Het blijft echt een prachtige set en stuk voor stuk mooie horloges. De JLC past er perfect bij :ok_hand:

Het is niet gezegd dat hij ze altijd samen heeft. Ik heb ze ook niet thuis liggen, maar soms is het wel fijn om ze eens allemaal samen te leggen :blush:

2 likes

Leuke collectie :grin:

Euh, elke collectiefoto ligt alles thuis. 1+1 is 2 toch?
Al blijft @whisky een aardige misterie wie, hoe of wat hij is. Dan vinden ze je evengoed nooit. :wink:

Ik heb teveel verhalen over leeggehaalde huizen gelezen. DNK geeft rust.

7 likes

Een liefhebber van horloges die graag zuipt. Dat sluit er inderdaad niet heel veel uit.

10 likes

Prachtig :heart_eyes:

Prachtige collectie wn de Tourby blijft echt wel overeind in dit geweld!

Stijlvol duo

1 like