Echt een geweldige set!
Grappig dat hij zo ‘Speedy heavy’ is geworden ook. Heel mooi.
Echt een geweldige set!
Grappig dat hij zo ‘Speedy heavy’ is geworden ook. Heel mooi.
Lekkere set zo ![]()
Een hele mooie gebalanceerde 3 piece ![]()
Die Dumont ![]()
Die zwarte speedmaster staat er 2x op.
Maar leuke verzameling met veel afwisseling!!!
Benieuwd hoe die PP de draagtijd zal veranderen!
Het is geruime tijd geleden dat ik een update heb gegeven over mijn collectie. Ik wil jullie graag informeren dat ik de laatste tijd veel focus leg op het creëren van rust. Mijn principe blijft ongewijzigd: één erin, één eruit. Op deze wijze handhaaf ik de balans🙏
De G-SHOCK heeft plaatsgemaakt voor de Synchron Poseidon Ice Diver❄️ Ik merk een toenemende interesse in mechanische (duik)horloges.
Het was even spannend of de Ploprof in mijn nieuwe watchroll zou passen, gelukkig bleek dit het geval te zijn. Hierbij geef ik een visueel overzicht van mijn nieuwe watchroll( Mirage)en collectie op uitzondering van een paar G-Shocks na😁
Links: Omega Ploprof Titanium – Matte, donkerdere titaniumstructuur die de linkerkant perfect inkadert.
Midden: Rolex James Cameron – Glanzend staal met de iconische blauw-zwarte wijzerplaat als stralend middelpunt.
Rechts: Synchron Poseidon Ice Diver – De compacte retro-blikvanger met zijn unieke wijzerplaat die de rechterkant afsluit.
Van buiten naar binnen geeft dit effect ![]()
![]()
Dit is oprecht een heel gaaf trio van duikers Mark
BadAss spulleke ![]()
Merci Marco. Heb nu een trio met 3 verschillende merken, en hebben allemaal hun eigen karakter ![]()
Het zijn net kinderen of hun ouders ![]()
Zo op foto is het echt 1 van de mooiste wissels die je kon doen. Die PP is een prachtstuk en je hebt nog meer dan genoeg sportieve horloges om tussen te wisselen ![]()
Speedmasters ftw ![]()
Top drietal ![]()
Uber stoer trio ![]()
Wat een aanwinst
en de rest is ook ![]()

Beetje wel toch ![]()
En dan was het tot afgelopen dinsdag nog iets ‘Speedy Heavier’ ![]()
![]()
Ja, ik ook!
‘Sportief’ is altijd meer mijn richting geweest dus been heel benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken ![]()
Poah, het wordt er bij jou echt alleen maar beter op. Ik ben benieuwd naar wat gaat volgen. ![]()
Oh, zie het nu pas, die ene heeft een DON bezel.
Ik ben benieuwd naar wat gaat volgen.
Ik denk een stalen sportrolex.
Maar @Rolopalooza mooie stappen op horloge- en persoonlijk gebied ![]()
Bizarre collectie!
Heel gaaf!
Erg mooi! Patek ook prachtig.