Een “to-be” collectie. En eigenlijk niet zo moeilijk, want ik hoef alleen maar de GS Shunbun toe te voegen. Ook al wordt dat wel een lange termijn doel eind 2027
![]()
Na lange tijd weer eens een update. Wel duidelijk wat mijn favoriete complicatie is…
Misschien dat de Breitling mag gaan maar dat zien we wel komende tijd.
Nu genieten van de Zenith die er gisteren bij is gekomen😀 In het echt zo veel mooier dan op foto’s. De stalen band is ook echt top!
Prachtige collectie en nieuwe aanwinst ![]()
Proficiat!
Mooi ding blijft het ![]()
Jouw oude aanwinst gok ik zo? ![]()
Geweldige set hoor. Van harte met je Zenith.
Die Breitling is ook ![]()
Hele mooie set hoor ![]()
Ik verkoop toch geen zenith!! ![]()
![]()
Topset Gerwin. De 2 Panerai zijn de kroon op het werk ![]()
Tnx Vincent,
de Panerai’s zijn inderdaad wel de stukken waar ik het meest van geniet momenteel.
Mooi geheel. De blauwe Seamaster toch vertrokken?
ja, was een fantastisch horloge en echt van genoten.
maar was tijd voor wat anders ![]()
Top kwartet ![]()
Hierbij de volledige huidige collectie.
De losse heads en foto twee zijn de begin van de collectie geweest.
In de laatste de nu nog in roulatie gedragen horloge’s.
Huidge favorieten:
- Farer - Nazare
- Tudor - 1926
- Seiko - SSC915P1 Prospex (zou een kado voor m’n zwager zijn maar preffereerd zijn apple watch)
- Casio - GA-2100-1A1ER
De Zenith was mijn eerste automaat van forum lid via chrono
De Seiko pepsi van HF lid verkregen
De rest is AD gekocht geweest maar i.v.m. huidige budgetten zal er meer naar ruil en gebruikte gekeken gaan worden.
De SPB143 heb ik verkocht aan een vriend, en daarvoor in de plaats zijn 2 Seiko duikers gekomen: de wat meer high end SLA079 en de budget friendly maar erg stealthy en coole SRPL15:
Prachtige veelzijdige collectie zeg!
Heb je ook favorieten of draag je alles in roulatie? Ik zou keuzestress hebben ![]()
Die 321 chrono blijft formidabel ![]()
Dank je!
Het meeste draag ik wel in roulatie. De 1 wel wat meer dan de ander. Vooral als ik iets nieuws heb is die vaak aan de beurt ![]()
Dank je! Ja toen ik die kreeg in 2018 was jij 1 van de eersten die er complimenteus over was! ![]()
Tof clubje ![]()