Geweldige set hoor. Van harte met je Zenith.
Die Breitling is ook ![]()
Geweldige set hoor. Van harte met je Zenith.
Die Breitling is ook ![]()
Hele mooie set hoor ![]()
Ik verkoop toch geen zenith!! ![]()
![]()
Topset Gerwin. De 2 Panerai zijn de kroon op het werk ![]()
Tnx Vincent,
de Panerai’s zijn inderdaad wel de stukken waar ik het meest van geniet momenteel.
Mooi geheel. De blauwe Seamaster toch vertrokken?
ja, was een fantastisch horloge en echt van genoten.
maar was tijd voor wat anders ![]()
Top kwartet ![]()
Hierbij de volledige huidige collectie.
De losse heads en foto twee zijn de begin van de collectie geweest.
In de laatste de nu nog in roulatie gedragen horloge’s.
Huidge favorieten:
De Zenith was mijn eerste automaat van forum lid via chrono
De Seiko pepsi van HF lid verkregen
De rest is AD gekocht geweest maar i.v.m. huidige budgetten zal er meer naar ruil en gebruikte gekeken gaan worden.
De SPB143 heb ik verkocht aan een vriend, en daarvoor in de plaats zijn 2 Seiko duikers gekomen: de wat meer high end SLA079 en de budget friendly maar erg stealthy en coole SRPL15:
Prachtige veelzijdige collectie zeg!
Heb je ook favorieten of draag je alles in roulatie? Ik zou keuzestress hebben ![]()
Die 321 chrono blijft formidabel ![]()
Dank je!
Het meeste draag ik wel in roulatie. De 1 wel wat meer dan de ander. Vooral als ik iets nieuws heb is die vaak aan de beurt ![]()
Dank je! Ja toen ik die kreeg in 2018 was jij 1 van de eersten die er complimenteus over was! ![]()
Tof clubje ![]()
Prachtige collectie en die Seamaster chronograaf is met recht een beauty
Dankjewel!![]()
Ja dat is wel begrijpelijk met nieuwe aanwinsten, heb je er ook al eens over na zitten denken om er een paar uit te doen en te switchen voor een high end piece ( dat zijn deze ook al begrijp me niet verkeerd)
Dat heb ik zeker, maar (op dit moment) heb ik bewust meer lol van een aantal stukken van 4/5k dan dat ik zou hebben van 1 van bijvoorbeeld 13/14k+. Dat zou dan bv zo’n nieuwe JLC master control of een Ingenieur kunnen zijn. Of een Daytona bv. Heb het idee dat ik die dan een stuk minder zorgeloos zou dragen, en bovendien dat ik het dan “saai” zou vinden als ik minder keus heb.
Heb de laatste tijd ook heel veel lol van relatief betaalbare Seiko duikers. En die SLA079 die ik nu net heb is zo’n vet apparaat! Lijkt op de foto’s niet echt over te komen, maar is een geweldig horloge van een geweldig afwerkingsniveau.
Nou ja dat dus. Wie weet wat de toekomst nog brengt, dat is het mooie van deze hobby!