Jouw collectie op één foto deel XIII

haha scherp! Maar toen kwam de Zenith voorbij. En mijn IWC is als toolwatch ook wel erg prettig :smiley: En ik verander qua horloges mijn mening als een blad aan een boom :wink:

Haha, dat van die IWC snap ik ook heel goed!

Ik heb er ook heel wat passessies op zitten afgelopen maanden en mijn (voorlopige :joy:) conclusie is ook een Explorer in 36mm.

19 likes

Ik moet je teleur stellen. Het is niet de krachtbron maar het escapement wat bepaalt welk type horloge het is. Het is dus quartz met een rotor. :wink: Overigens ben ik groot liefhebber van quartz, het was niet lullig bedoeld.

2 likes

En terecht! Blijft een fantastisch horloge :slight_smile:

1 like

moest ik ook even Googlen.:sweat_smile:
Ook

Vond het oprecht een mooie tijd. Je hebt echt wat gemist!:blush:
Goed, tot zover het blokje ‘opa vertelt’.:older_adult::grin:

1 like

Super collectie! Leuk hoe die Doxa een lekker kleurtje toevoegt met die toppers ernaast.

2 likes

Thanks Ed :blush:

1 like

Mooie foto van een hele fraaie collectie Vincent :ok_hand:

1 like

Kan zeker met zo’n collectie. Heel erg mooi.

1 like

Bedankt heren! :facepunch::facepunch:

2 likes

Al weer :face_with_peeking_eye: vier weken dit duo, voorlopig nog geen flipperdrang.

36 likes

Erg toffe collectie Vincent, mooi dat die Doxa een beetje kleur in het geheeld brengt :sunglasses:

Heerlijk setje om van te genieten!

Zijn er nog wensen ? :grin:

1 like

Thanks Gerwin! Genieten doe ik. Ook de reden waarom ik ze nog eens allemaal op de foto liet zetten. :grin:

Niet meteen. Ik heb de airman zelfs min of meer uit mijn hoofd gezet. Mss komt er nog eens een 2de 103 bij. Maar er hoeft helemaal niks meer.

2 likes

Ik blijf die CK echt een heel tof horloge vinden.

3 likes

Die zoektocht naar die Airman zag in inderdaad voorbij komen…

Hoezo uit je hoofd, onvindbaar of ?

1 like

Thanks Wouter. Ik heb even getwijfeld, maar hij hoort nu echt bij de set.

1 like

Niet onvindbaar, maar ik weet niet of hij echt veel zou toevoegen, en of ik er ook veel naar zou grijpen.

1 like

Ja dat is wel lastig inderdaad, ik heb niet zoveel verstand van de types en uitvoeringen, maar dit vind ik toch wel geweldig:

(Plaatje van het web)

16 likes

Geweldige look inderdaad, toon me deze foto maar niet te vaak :sweat_smile:

3 likes

Ik heb een Purist met blauwe gradient gehad in 39mm. De 24 uurs schaal, daar kon ik niet aan wennen, en het horloge heeft het pand na een paar maanden weer verlaten. Leuke horloges, maar voor mij geen blijvertjes. Aan de andere kant val je je er geen buil aan.

1 like