Haha zit inderdaad naar een sbgx263 te kijken! Heb een sbgx261 gehad, maar het werd wat zwart in de collectie. Blijven topdingen!
Ben ook wel erg benieuwd naar Angelier! Die blauwe of crème platen zijn erg mooi. Plaatje dit hoor!
Haha zit inderdaad naar een sbgx263 te kijken! Heb een sbgx261 gehad, maar het werd wat zwart in de collectie. Blijven topdingen!
Ben ook wel erg benieuwd naar Angelier! Die blauwe of crème platen zijn erg mooi. Plaatje dit hoor!
Het was alweer even geleden dat ik de set hier toonde. Ondertussen is de UG FS mk1, en de G10 met oranje seconde erbij gekomen.
Heel leuk, die tool vibes en casual dressers. Ik zou ze zelf allemaal ook wel graag dragen denk ik. Die Omega CK859 is een prachtstuk ![]()
Uit nieuwsgierigheid: waarom heb je 2 quasi dezelfde CWC’s? ![]()
Thanks Jasper,
Het is imo gewoon het leuksje model wat centjes kunnen kopen in die prijsklasse, de eerste doe ik nooit meer weg, en de 2de heeft een leuk oranje accentje. Maakt hem wat speelser.
Wat een mooie mix van horloges
.
De Zenith houden luidt het advies
Die twijfel is er al langer toch?
Als dat zaadje eenmaal gepland is…
en jij het water geeft, dan… ![]()
Ik weet dat ik geen beter horloge ga vinden met meer complicaties dan dit tenzij ik een drievoud betaal, maar anderzijds kriebelt het om de collectie eens om te gooien en wat nieuwe dingen toe te voegen.
Super collectie, geniet ervan!
Mooie bende! En mooie foto!
Heerlijke collectie. ![]()
Bedankt mannen! ![]()
Leuke collectie! Die Citizen rechtsboven doet met denken aan de Beyblades vanuit m’n jeugd
.
Poeh, mijn jeugd was in de 70’s,
dus ik kende die ‘Beyblades’ niet…![]()
Ik had de 70s graag meegemaakt!
Wou je niet ooit een Explorer? ![]()
Ik had de 70s graag meegemaakt!
Mwah, ik wil niet depressief doen, maar het zijn slechts herinneringen hè…
Leef in het heden! ![]()
![]()