Thanks en klopt! Hopen dat ik de kriebels onder controle kan houden ![]()
Nette set. Die spitfire heb je al best lang naar jouw normen he? Die nieuwe Sinn is een leuke toevoeging ![]()
Nee die heb ik een paar maanden. De GS een jaar of twee en de rest niet langer dan een half jaar. De Ranger mag alweer vertrekken maar met de rest nog tevreden ![]()
Een collectie helemaal naar mijn smaak, allemaal topstukken.
Zelf nu ook maar eens een collage proberen te maken.
Het is de two tone van Molequin. Heerlijke band!
Zie ook:
Gave collectie.
Hoe bevalt de nieuwe Sinn?
Oeh wat een heerlijk duo:fire:![]()
![]()
Heel fijn ding. Goed leesbaar, draagt klein. Gewoon een prima saaie toolwatch. Het case design en de kroon op 4 zijn een leuke twist.
Het is wel een ontzettende bandenslet ![]()
Oh die had ik even gemist ![]()
Mooi om te horen. Is een beetje too much naast mijn 556i, maar ben erg gecharmeerd van het design.
Edit: Hoe is de lume van de 544? Bij mijn 556i vind ik het toch een beetje tegenvallen. Het heeft lume maar daar houdt het ook mee op. Niet het allerbelangrijkste, want het zwart/wit contrast houdt het ook 's avonds leesbaar, maar had toch wat meer verwacht.
Leuke collectie! Hoe verhoudt die Farer GMT zich kwalitatief tegenover je GS, Hamilton en The Citizen?
Qua kwaliteit echt er tussen in. Maar dichter bij de GS dan bij de Hamilton, iets verfijnder. Het gevoel aan de kroon van de Farer en de afwerking is heel goed. Door de korte lug to lug draagt hij ook fijn.
Blijft leuk zo een Aquis.
Zo, werd weer eens tijd voor een overzichtje.
De PAM is nog onderweg.
Besef me nu pas dat alleen de Meistersinger over is t.o.v. een jaar geleden:
Haha, moonswatch achter het hoekje verbergen he? ![]()
Je hebt een paar hele mooie keuzes gemaakt afgelopen jaar. Speedmaster en de nieuwe pam zijn voor mij de toppers, maar ben natuurlijk ook fan van de UG FS en de LLD ( die dus weg zijn als ik het goed begrijp
,).