De UG FS, LLD en de Moonswatch hebben het pand verlaten. De LLD werd echt te groot, van de UG FS’en vind ik de MKI gewoon mooier dus daar jaag ik op. En ik heb een stuk of 4 Moonswatches gehad; leuk voor vakantie maar het zijn geen blijvers
Ik ben heel erg benieuwd naar de PAM. De Quaranta miste voor mij het echte Panerai gevoel, ik ben benieuwd hoe een 45 mm het gaat doen in de set. De moderne Speedmaster is vervangen voor een (neo-)vintage versie en dat klikt qua emotie een stuk meer maar draagt wel minder prettig.
Dank je wel! Ik ben er ook erg content mee. De Meistersinger is een beetje een buitenbeentje maar die heb ik ooit gekregen en te veel mensen van wie ik die indertijd heb gekregen zijn er niet meer. Maar die gaat wel op termijn uit roulatie. Ik hou met een schuin oog de nieuwe Angelier met eggshell dial in de gaten als vervanger. Op lange termijn zou ik daar een mooie Breguet of Reverso voor in de plaats willen en de stap naar goud maken.
Dank! Ik heb eindelijk het idee dat de kern klopt qua diversiteit en plezier. Het heeft wel even geduurd voordat ik de overlap kon vinden in het Venndiagram tussen hetgeen wat ik mooi vind en hetgeen wat ik graag draag.
Dank, die Nomos is inderdaad heel tof. Ook nog een Glacier en een Night navigation met zwarte wijzerplaat gehad maar blij dat ik de rode heb gehouden. Echt een fun piece.
Kriebelt altijd wel wat zoals een Zenith chrono of op langere termijn toch een keer goud toe te voegen.
Short term goals zijn wel om zoals gezegd de Meistersinger te vervangen voor een soortgelijk gekleed horloge wat ik wel in een oogopslag kan aflezen. Daarnaast blijft de Rolex op de nominatie staan om te vertrekken; ik zou deze graag vervangen door Cartier Santos-Dumont WSSA0046.