Die SuperOcean is tof ![]()
Het is hier wel wat uit de hand gelopen met de Chopard, Patek, Breguet en Lange erbij. Tijd voor consolidatie.
Ik wil uiteindelijk terug naar 8-10 horloges.
Gave duiker. Niet teveel overlap met endurance?
Knallers
Mooie stukken hoor ![]()
vind hem ook heel gaaf, lekker modern ![]()
Het is 2x Breitling dat wel. Maar het nieuwe Breitling heeft me wel te pakken op het ogenblik. Ze doen echt gave dingen; oa deze nieuwe SuperOcean.
De SuperOcean is meer luxe deskdiver en veel beter afgewerkt dan de Endurance. Die heb ik echt voor het weekend en ook met sporten vaak om.
Vind ze niet teveel overlap hebben dus ![]()
Geweldige collectie
complimenten!
Wow man. Heerlijke set!
Hoogwaardig en mooi ![]()
Pfoeh hey wat een onwijs mooie collectie ![]()
![]()
![]()
Heerlijke collectie!
Voor mij persoonlijk een wat te dressy karakter, maar ik kan enorm genieten van hoe mooi ze zijn. Complimenten! ![]()
Good luck with that ![]()
Hoe ga je daar in godsnaam in schrappen? Ofwel de 5 minste er uit en nog een klapper erbij.
Nee is een totaal ander horloge.
Dat snap ik helemaal. Ik heb veel horloges geruild de afgelopen jaren en weet nu gewoon wat ik mooi vind en dat is nou eenmaal klassiek en dressy. Ieder zijn ding ![]()
Wat een mooie klassieke, dressy collectie! Die Chopard, Universal Polerouter en Lange in het bijzonder, wow.
Ik denk inderdaad dat er wat dingen uitgaan. Wellicht de stalen polerouter, de cioccolatone, de Longines 4858, De Patek, eventueel de Breguet afhankelijk van de klik op lange termijn en dan iets als een Patek 570 ervoor terug.
Prachtig spul ![]()
Cool.
Zo daar is veel veranderd, prachtige stukken toegevoegd!
Ref. 177234
Prachtige collectie!