Jouw collectie op één foto deel XIII

Man wat een prachtig collectie. Die Chopard is echt een van mijn favorieten.

2 likes

Zeker ook een van mijn favorieten.

Eindelijk een horloge doos gekocht. De laatste open plek is ook iets voor onderweg :grin:

23 likes

Oef! Ik heb de mark 20 deze week in London geprobeerd. Wat een topper!

1 like

Toffe Mido!

1 like

Dankje! Een recente aanwinst met originele band en doos. Was ook nog eerlijk geprijst :grin:

6 likes

Esthetisch zeer geslaagd maar ook qua draagcomfort top. De micro adjust via het iwc logo is een game changer

1 like

Schitterend :heart_eyes:

1 like

Dat was een bijzonder mooie feature inderdaad!

1 like

59 likes

De Vostok verzameling bij elkaar. :smiling_face:

24 likes

Hi @Thijs9F82 , ik probeer te reageren op je Seiko SLA welke te koop staat, echter geeft HF aan dat je niet kan reageren op de advertentie.
Kan je mij een PB sturen

Zo, zal ik als topicstarter ook maar weer eens een duit in het zakje doen…….

35 likes

Ik vind die bb58 gmt echt zo nice! Draagt het prettig? Kast niet te dik?

Ik had de Pro, die was dikker en daarna de BB54, die was dunner.
En nu dus de 58 GMT, over een tijdje kan ik pas echt wat over de dikte zeggen.

3 likes

60 likes

Lekker trio Rutger :+1:t2:

1 like

Dank je!

1 like

Na 1,5 jaar relatieve rust in de collectie en qua gevoel, nu toch weer eens een update nu alles thuis was, op de Rolex Sub na die een service beurt krijgt binnen garantie…

Ik heb recent de rosé gouden Chopard toegevoegd. Dit is misschien wel het meest speciale horloge in de collectie met het prachtige uurwerk :smiling_face_with_three_hearts:. De Seiko SJE093 staat reeds te koop. De Chopard ben ik nog niet over uit of het een blijver is, ik ben denk ik te lomp voor een dresswatch, en vind het zonde als hij niet gebruikt wordt… Ik bedoel qua looks en formaat echt briljant!

Wil sowieso liefst terug naar max. 5. De Erebus Tel ik niet mee en draag ik zeer zelden. Is meer voor gezinsleden als ze willen en vreet geen brood. De Rolex Explorer zit veel emotie in en de submariner draag ik als ik niet werk veel. De Atelier Wen en Grand Seiko draag ik op het werk (docent) en de Squale met goed weer, zwemmen en vakanties.

Ik heb wat ideeën ter vervanging van de Seiko en/of Chopard. Namelijk de nieuwe JLC Master Control Chronometer Date (Power Reserve), de H.Moser Pioneer cosmic green op rubber en staal 40mm of toch de Awake Son Mài - Guilloché Main « Sunset »… Al vrees ik dan weer voor leder, wat ik bij iedereen supermooi vind staan, maar vaak net niet lekker vind dragen (is er maar 1 die dat wel had de Ming 17.09 Burgundy, waarschijnlijk door de Jean Rousseau band)…

Misschien wat hulp mogelijk?
Of suggesties die ik mis, kan me niet voorstellen :blush:

44 likes

Jij doet dat best goed zonder hulp.

Ik zou zeggen , stalen band bijkopen voor de Wen, en nog een chrono bij.

Wel zonde van die Chopard.

2 likes