Jouw collectie op één foto deel XIII

Bedankt!

Ja helemaal mee eens! Voor mij maakt deze wijzerplaat de OP wat minder 12 in een dozijn. Het heet een concentric dail volgens mij.

De Ebel is Quartz inderdaad, uit mijn bouwjaar(88) en is één van de fijnst dragende horloges uit mijn collectie.

Mooi setje zo Johan, een polerouter past daar prima tussen :grin:

1 like

Haha ja eens! Eerst maar eens goed in verdiepen :wink:

1 like

De side collection:

• Casio’s
  • horloges met sentiment die niet gedragen worden
  • goudkleurig spul van de vrouw

22 likes

Eentje komt aanstaande week en eentje in de kluis

26 likes

Bandenwissel

Van

Naar

Wilde de Tudor op een jubilee zetten maar ik maakte de originele tudor pushpin voor de tweede keer kapot…

Nooit gezien dat hij zo helemaal afbreekt

23 likes

Uhm… :grin: Hoe dan?!?

1 like

Is me ook een paar keer met Omega springbars overkomen.

1 like

Ja geen idee. Heb alles van Bergeon en heb al tig banden gewisseld dus Ik was ook enigszins verbaasd.

1 like

Heb ik ook gehad bij mijn Tudor. Stond er ook wel van te kijken. Voor het eerst van de band gehaald en meteen kapot. :grimacing: Je hoeft dus echt niet op zoek naar OEM Tudor pushpins :see_no_evil:

1 like

Nee. Ik vind origineel wel fijn maar dat was de laatste tudor pin

1 like

Recent de Speedmaster 3861 hesalite verkocht en vorig weekend de OP 39 gekocht. De Glassbox en Zenith worden het meest gedragen, gevolgd door de Cartier. Eens kijken of de OP daar verandering in brengt. De Venezianico wil ik eigenlijk vervangen voor een duiker voor de zomer.

42 likes

1 duiker, 2 gmt’s en de rest chrono’s: ik vind de knopjes zo leuk denk ik

69 likes

Prachtige collectie!

Had je niet ook een stalen zenith daytona?

1 like

Stevig!

1 like

Missen er niet nog wat Daytona’s of heb je uitgedund?

1 like

Die zijn er nog

2 likes

Dat is bijzonder! Exact dit overkwam een vriend van mij ook, voor het eerst een bandenwissel en gelijk gebroken pushpin (OEM Tudor)

1 like

Die IWC 3750 is een ongelofelijk onderschat horloge
Niet te begrijpen dat deze niet meer aandacht krijgen
En de prijs waarvoor je ze kan kopen is uiterst aantrekkelijk

4 likes

Helemaal mee eens! Dit was mijn grail watch toen ik student was. Eindelijk 14 jaar geleden kunnen bemachtigen en was euforisch. Maar ik heb wel meteen gezeur gehad met de kalender complicatie. Gelukkig een goede horlogemaker en ben er al jaren weer verliefd op

2 likes