4x een zwarte wijzerplaat met rode accenten is louter toeval ![]()
Mooie set, zo! Die Breitling chrono is mijn favoriet! ![]()
Jaar of 10 bezig en dit is wat waarschijnlijk wel blijft in de categorieën: staal, goud, 1970s, complicaties en toolwatch.Er is nog ruimte zoals jullie zien…
Leuk om mijn ex-DJ weer eens te zien. De Polerouter lijkt met dat bandje ook wel erg op de mijne. Zelfde smaak zullen we maar zeggen ![]()
Ik pas netjes op de DJ, dat weet je he
ik durf bijna te zeggen, goede smaak ![]()
Een collectie of verzameling zou ik het niet willen noemen, daarvoor is er te weinig aandacht besteed aan het geheel… ![]()
Nog 3 open plekjes (waarvan 1 er is gereserveerd voor de Galo) te vullen, dan stop ik echt met kopen, zonder iets te verkopen…
Lastig fotograferen ook…
Mijn doos is vol…
O.a. om ze allemaal redelijke draagtijd te geven vertik ik een doos erbij te doen, anders raakt het einde zoek en krijg ik alleenmaar keize stress.
Blijft wel lastig als je mooie dingen voorbij ziet komen.
Ik probeer de ruggengraat nog even te houden om eerst wat weg te doen of een ruil deal proberen te maken in mijn geval
Binnenkort de OP erbij! ![]()
Op rechtsonder na zou dit zo in mijn horlogedoos mogen
subliem. Deze dj vind ik net te ingetogen, dus die zou voor een witte met romans vervangen moeten ![]()
Gok dat de AT en Tudor het meest gedragen worden?
Dank je! Ben er erg blij mee
.
Een witte DJ met Romeinse cijfers is ook erg mooi, maar ik hou wel van ingetogen.
De Aqua Terra en de Tudor draag ik inderdaad het meest. De DJ is er net, dus zal misschien nog veranderen.
Mijn grootste respect ![]()
![]()
Ik ga een maand in spanje zitten. Collectie heeft opzomer beurt gehad met een Mido GMT en creme zwarte Anders &co.
Mooie Mido, fijne vakantie!