Echt tof die anders.co
Mooie set ![]()
Een bronzen wil ik ook nog wel eens
Wellicht een kleurrijke two-piece nato of een Erika’s ‘swick’ MN aan de Smpc?
Oh in de bandjes zit ik wel goed, heb inderdaad legio opties voor de Omega, Cartier, Junghans en Oris.
De volgende stap die ik voor ogen heb is CW eruit, Nivada Grenchen F77 Aventurijn erin.
Prachtige collectie!
Ik begrijp dat je wat meer kleur in de collectie zoekt, alleen lijkt de Nivada me over het algemeen eerder een sidegrade of zelfs downgrade dan een echte upgrade als je de kleur buiten beschouwing laat.
Ik snap je punt volledig. Waar ik naartoe wil met mijn collectie is 3 waardige GADA’s in zwart (Omega), blauw (bv Breitling a32350) en wit (Cartier).
Daaromheen wil ik lekker de horlogehobby leven in iets meer de niche hoekjes van de horlogewereld. Bijvoorbeeld met deze bronzen Oris, CW, Junghans, hiervoor waren er een Squale, andere Junghans en CW, Seiko’s, Citizen, TAG Heuer. Leuke range qua budget, vrij makkelijk aan te schaffen en ook leuk door te schuiven.
Mooie set hoor! Ik zou die Oris niet direct als niche classificeren, gaaf horloge.
Toevallig Nomos op de verlangslijst staan? Dat zou er mooi bijpassen!
Nee Oris is zeker niet niche, kwaliteit is fantastisch, maar Brons is wel een beetje niche. Thanks!
Nomos vaker overwogen en ook gepast, prachtig gebouwd maar ik kan niet wennen aan de stelten van kastpoten ![]()
Daar kan ik wel begrip voor opbrengen, bij de Club en en Orion lijnen is dat echter wel meer beperkt. Maar passen is idd het beste bij zulke twijfel.
Jaja ja ![]()
![]()
Wat een dikke collectie
![]()
Heel toffe lichte platen collectie ![]()
Gewoon heel tof!
Coole foto collage.
Ik heb ze nog eens allemaal samen gelegd met de NA voor deze zomer, de CW Pool Diver ![]()
Ik sta nog op de eeuwige wachtlijst voor een Pistachio OP36 en verder twijfel ik welke richting ik uit wil. Ten gepasten tijde voor een Breguet of Lange gaan ofwel eens wat gaan snuisteren naar leuke Speedy modellen. We zullen zien ![]()
De basis ligt er in elk geval. ![]()