Niet hetzelfde kaliber, maar vandaag is bekend geworden dat de Sealander 36 nu ook in pistachio verkrijgbaar is. Misschien een leuk zoethoudertje voor tijdens het wachten?
Ze lijken de boodschap begrepen te hebben en lijken langzaam maar zeker de lange lugs uit te faseren voor meer proportionele afmetingen. De nieuwe Club Campus 36 heeft nog maar een lug-to-lug van 44,3 mm in plaats van de 47,6 mm die het eerst was, en de 38 is nu 46,7 mm in plaats van 48,9 mm.
@illewoare En Jasper aansluitend op Milan zijn idee dan de Ingenieur voor de Chopard in rosé goud uit het blauw ruilen en eens kijken of je dan nog wel een A.Lange of Breguet wilt… Ik weet zeker van niet en dan kun je verder met je Speedy’s onderzoek gaan
Mooi dat ze die ook in 36mm hebben nu. CW doet veel leuke dingen de laatste jaren!
Haha leuke suggestie, dat zou veel vinkjes zetten inderdaad!
Helaas koop ik geen sunburst wijzerplaten meer, ik vind ze nooit echt mooi. Dus de Chopard valt af helaas… en ik zou mijn Ingenieur teveel missen vrees ik !
Jammer vind het de meest subtiele sunburst die er is. En enkel als het echt mooi is, shinet hij, maar valt het niet op door de prachtige rosé gouden gloed waar dan de aandacht naar uitgaat