Jouw collectie op één foto deel XIII

De basis ligt er in elk geval. :star_struck:

1 like

Niet hetzelfde kaliber, maar vandaag is bekend geworden dat de Sealander 36 nu ook in pistachio verkrijgbaar is. Misschien een leuk zoethoudertje voor tijdens het wachten?

Ze lijken de boodschap begrepen te hebben en lijken langzaam maar zeker de lange lugs uit te faseren voor meer proportionele afmetingen. De nieuwe Club Campus 36 heeft nog maar een lug-to-lug van 44,3 mm in plaats van de 47,6 mm die het eerst was, en de 38 is nu 46,7 mm in plaats van 48,9 mm.

1 like

Prachtige collectie al met een heel leuke zomeraanwinst erbij!

1 like

@illewoare En Jasper aansluitend op Milan zijn idee dan de Ingenieur voor de Chopard in rosé goud uit het blauw ruilen en eens kijken of je dan nog wel een A.Lange of Breguet wilt… Ik weet zeker van niet en dan kun je verder met je Speedy’s onderzoek gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mooi dat ze die ook in 36mm hebben nu. CW doet veel leuke dingen de laatste jaren! :ok_hand:

Haha leuke suggestie, dat zou veel vinkjes zetten inderdaad! :wink:
Helaas koop ik geen sunburst wijzerplaten meer, ik vind ze nooit echt mooi. Dus de Chopard valt af helaas… en ik zou mijn Ingenieur teveel missen vrees ik :sweat_smile:!

Dank! :pray:

3 likes

Jammer vind het de meest subtiele sunburst die er is. En enkel als het echt mooi is, shinet hij, maar valt het niet op door de prachtige rosé gouden gloed waar dan de aandacht naar uitgaat :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heel mooie collectie: gevarieerd en in balans. Persoonlijk is het enige dat ik nog mis: de kleur groen. Top!

2 likes

Ik kan me voorstellen dat je zo’n stuk in het echt moet zien om te snappen hoe mooi hij is. Ik hoop dat je er snel een liefhebber voor vindt! :+1:

1 like

Dank! De strap van de Mk XV is groen, dus het is een begin :smile:

1 like

Die vond ik ook goed :green_heart:

1 like

69 likes

Top duo Bertus :+1:t2:

1 like

Dat begint op een serieuze liefhebbers-collectie te lijken.

1 like

Ja.

1 like

De canvas-collectie. Klinkt als een tv programma van de Belgische staatszender.

Leuke toolvibe doorheen de collectie!

1 like

47 likes

68 likes

Leuk om te zien dat je de FXD nog zo waardeert. Die had ik je nog per post opgestuurd toch? :rofl:

Gave collectie in ieder geval! De IWC horloges en de zenith zijn ook erg gaaf.

2 likes

Helemaal klaar zo.
Niets meer aan doen.

3 likes

Dat zou goed kunnen! Hij gaat elke vakantie mee, heeft al koraal gezien in Egypte en het blijft een heerlijk horloge om te dragen :+1::wink:

Dank! Het zijn de horloges die blijven hangen zijn de laatste 10 jaar.

Ik durf te beweren dat ik een liefhebber ben, dus dat moet wel kloppen dan :smile:

3 likes