Jouw collectie op één foto deel XIII

Mooie set :ok_hand: bijten de Seiko en de Nomos elkaar voor draagtijd of valt dat mee?

1 like

Je hebt altijd een mooie set, ongeacht de samenstelling. Die Railmaster had ik alleen niet laten gaan :slightly_smiling_face:

1 like

Dank! Dat was wel een heel fijn horloge inderdaad. Een mens kan niet alles houden en ik heb er een mooie prijs voor gekregen :blush:

Ik mis ‘m niet moet ik zeggen… de IWC Pilot wint in afleesbaarheid en afwerking en de stalen band van de Speedmaster is comfortabeler door de comfort setting. Dus ik greep telkens naar die ipv de Railmaster.

1 like

Ik kan me voorstellen dat je de Ingenieur gaat missen, maar die is makkelijk terug te kopen of vinden… Dit is de enige Chopard 16/1860 in roségoud online te vinden… (gezocht met 3 betaalde research Ai accounts beste modellen en ik moeten het mis hebben, vorige week gecheckt)

1 like

Sinds de laatste aankoop van de Tudor Burgundy ben ik amper op HF geweest, omdat ik denk ik tevreden was. Ik was eigenlijk heel happy met de keuzes in de horlogedoos. Er is dus niet veel veranderd. Behalve dat ik Mrs. Bro eindelijk een fatsoenlijk horloge (die ze zelf heeft uitgekozen) kado heb kunnen doen. :sweat_smile:

Wensen beginnen er langzaam wel weer een beetje te komen. Maar ik wil niet teveel horloges, en ik wil er nog even niets uit doen. Dus voor nu chillen we deze impasse gewoon lekker door.

87 likes

Heerlijke collectie Wouter :ok_hand:

1 like

Wat een goede set. Ik vind die Marin Instruments ook tof. Nog nooit gezien maar valt helemaal niet uit de toon tussen die knallers.

1 like

Ik vind dit echt top! Goed draagbaar allemaal en toch een set met een eigen smoel. Die GO herinner ik me nog goed :ok_hand:

1 like

Begrijpelijk. Heerlijke set.

:point_up_2:

2 likes

Oerdegelijke set Wouter. Die airking voor de vrouw is ook prachtig :ok_hand:

1 like

:point_up_2:klinkt te saai Vincent. De collectie van @Bro is meer dan dat

1 like

Jezus, dat geplug hier wordt een beetje triest.

Ik zou nog ff dreigen met posten op UF. Dan ben je hem hier zo kwijt :sweat_smile:

6 likes

Dan gebruik jij deze woorden te vaak en te lichtvoetig.

1 like

Dat is gelukkig geen straf met zo’n mooie set! Prachtstukken allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

Krijgt de BB veel draagtijd die coke GMT ernaast? Ik zou moeite hebben om de coke niet telkens te pakken denk ik :blush:

1 like

Hij kan maar proberen he :wink:

@Phoenix.bas gewoon via een reputabele verkoper internationaal gooien. Op HF heb je nu eenmaal maar een beperkt publiek voor zo’n stukken. Je krijgt er soms nog wat meer voor dan hier zelfs :+1:

1 like

61 likes

Prachtige, indrukwekkende collectie!

1 like

Indrukwekkend inderdaad :ok_hand:

2 likes

Wat een heerlijke collectie :ok_hand:t3:

1 like

Dank!!

Nou eigenlijk krijgt de BB veel meer draagtijd. Ik ben toch een beetje zuinig op de Coke GMT merk ik. Afgelopen tijd eigenlijk het meest de BB & SuperOcean gedragen.

Zou je wat mee moeten doen :wink:

Oerdegelijk is inderdaad in bepaalde kringen geen compliment. Maar ik weet dat het uit het goed hart komt, toch Vincent :smiley:

2 likes