Jouw collectie op één foto deel XIII

Is dat een Ingineur 38mm? Schitterend horloge en die kleur :hot_face:

1 like

Super :ok_hand:t3:

1 like

Andersom is beter. Op UF aangeven dat die ook op HF staat. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Tuurlijk! Zal wel een cultuurdingetje zijn. In mijn omgeving legt het de nadruk op ‘topstukken waar niks negatief over te zeggen valt’. Ik hoop dat ik hiermee geen andere cultuur verschillen blootleg :grin:.

Mocht ik geen emotionele connectie hebben met mijn verzameling dan zou ik ze binnen de seconde inruilen voor die van jou.

4 likes

De huidige stand waarvan de Planet ocean en de Explorer afgelopen maand erbij zijn gekomen:

De Sub blijft toch het perfecte horloge voor mij waardoor de rest relatief weinig wordt gedragen. Misschien een goede reden om eens af te gaan bouwen😅.

58 likes

Die is wel leuk, thanks voor de tip!

1 like

Twee erbij en dan deze uitspraak:

:rofl::rofl::rofl: heerlijk

Verder wel een lekker diverse collectie @koend :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Nog een zwaar geval van het horlogevirus inderdaad :sweat_smile:

Mooie aanwinsten nochtans! Geniet er vooral wat van voor ze gaan :blush::+1:

1 like

Mooie collectie Koen

1 like

Twee toffe aanwinsten erbij.

Explorer, PO en de Sub houden de rest eruit :wink:

6 likes

De Laureato zal er waarschijnlijk als eerste uitgaan. De moonswatch heb ik cadeau gekregen en de Nomes heeft een gravering op de achterzijde met de naam van één van de kinderen dus die gaan beide niet snel eruit.

1 like

lijkt mij ook de beste keuze uit dit mooi setje

Nee! Hoezo? Vindt het juist een mooi horloge, zie je niet zo vaak. Al vindt ik de Laureato zonder chrono wel iets mooier.

2 likes

Zonder me er echt bewust van te zijn momenteel helemaal in het zwart…

48 likes

Heerlijke NA, zomerknaller die Pool Diver! :ok_hand:t2:

1 like

Hier al meer dan een jaar niets gedeeld, maar de horloge hobby is weer flink aangewakkerd! DWC Terra rechtsbovenin ontvang ik met de eerste batch uitleveringen, hopelijk in oktober!

49 likes

Cool :ok_hand:

1 like

Minase is het snoepje van de week.

2 likes

Hij is wel goed gedragen door de eerste Japanse eigenaar, eens kijken of ik dat een beetje kan laten fatsoeneren.
Het experiment is in ieder geval zeer geslaagd dus is de kans groot dat er in de toekomst een andere kleur/uitvoering bij gaat komen of in plaats van…

Toffe set. Heb de burgundy ook gehad alleen op een andere band. Die van jou oogt fraaier.

1 like